  • 1. Data: 2016-12-10 11:31:31
    Temat: m2
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pokój 5m na 4m to ile metrów kwadratowych malowania?

    ile takie malowanie może kosztować?

    czy Ktoś wie gdzie w warszawie można namierzyć jakiegoś taniego malarza
    mieszkań?

    a może Ktoś zna jakiegoś gościa co wstawi zamki do drzwi od pokojów w
    mieszkaniu?

  • 2. Data: 2016-12-10 11:33:57
    Temat: Re: m2
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 11:31, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > mieszkań?
    >
    > a może Ktoś zna jakiegoś gościa co wstawi zamki do drzwi od pokojów w

    Jak podłogę i sufit to 40m2.

  • 3. Data: 2016-12-10 11:34:36
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziekuję, bez podłogi za to sufit

    a nie orientujesz się ile to może kosztować?
    i ile pójdzie farby i jaki koszt farby?

    sory, ale nie mam o tym zielonego pojecia

    dz.

  • 4. Data: 2016-12-10 11:43:09
    Od: Bolko <s...@g...com>

    farby wchodzi od ,2 do ,5 litr/m2
    malowanie w krakowie coś koło 7 zł/m2
    cena farby na allegro

  • 5. Data: 2016-12-10 12:00:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >farby wchodzi od ,2 do ,5 litr/m2
    >malowanie w krakowie coś koło 7 zł/m2
    >cena farby na allegro

    Ale wiesz, że on tylko trolluje?

  • 6. Data: 2016-12-10 12:12:49
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziękuję!

    jakby jeszcze Ktoś mi podpowiedział gdzie znaleźć w warszawie jakiegoś
    taniego malarza, to byłbym zobowiązany

    P.S.
    kupiłem wyborczą, zaraz będę przeglądał

  • 7. Data: 2016-12-10 12:15:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 11:31:50 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > pokój 5m na 4m to ile metrów kwadratowych malowania?

    Piątaka na paypal i wyliczę Tobie.

    > ile takie malowanie może kosztować?

    Ile malarz zechce

  • 8. Data: 2016-12-10 15:27:34
    Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru>

    W dniu 2016-12-10 o 12:00, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale wiesz, że on tylko trolluje?
    Niekoniecznie. Musisz od razu to zakładać?

    --
    Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.

  • 9. Data: 2016-12-10 15:44:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Okna, drzwi i obrazki odejmij. Po chuj pod obrazkami bedziesz malowal?

  • 10. Data: 2016-12-10 17:36:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-10 15:44, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po chuj pod obrazkami bedziesz malowal?

    Opowiadał kolega który na studiach dorabiał malowaniem że trafił na
    kolesia z autyzmem. Dostał wyliczenie z uwględnieniem powierzchni
    zajętej przez gniazdka oraz czas niezbedny na malowanie wyliczony co do
    minuty.