  • 11. Data: 2016-12-10 18:21:09
    Temat: Re: m2
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-12-10 16:36, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Opowiadał kolega który na studiach dorabiał malowaniem że trafił na
    > kolesia z autyzmem. Dostał wyliczenie z uwględnieniem powierzchni
    > zajętej przez gniazdka oraz czas niezbedny na malowanie wyliczony co do
    > minuty.

    Firmy projektujące przebudowy infrastruktury w centrach miast powinny
    się ustawiać w kolejce żeby go zatrudnić...

  • 12. Data: 2016-12-11 09:37:32
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.12.2016 o 11:31, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > pokój 5m na 4m to ile metrów kwadratowych malowania?
    >
    > ile takie malowanie może kosztować?
    >
    > czy Ktoś wie gdzie w warszawie można namierzyć jakiegoś taniego malarza
    > mieszkań?
    >
    > a może Ktoś zna jakiegoś gościa co wstawi zamki do drzwi od pokojów w
    > mieszkaniu?
    Tu masz przykład:
    https://www.youtube.com/watch?v=LS2yJqaFuAs
    Łatwo policzyć: 10 minut roboty x 12 zł/godz = 2 zł
    plus praca sprzętu 10 minut x 40 zł/godz = 6 zł 67 gr
    plus dojazd 20 km x 0,8358 zł/km = 16 zł 72 gr
    plus wapno do malowania 4 kg = 13 zł 89 gr
    RAZEM 39 zł 28 gr.
    Jak ktoś będzie chciał drożej, to gonić na zbity pysk.
    Jacek

  • 13. Data: 2016-12-11 13:51:18
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zadzwoniłem do jakiegoś gośćia on mi mówi, ze 500 pln...
    co Wy na to?

  • 14. Data: 2016-12-11 14:21:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 13:51:44 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > zadzwoniłem do jakiegoś gośćia on mi mówi, ze 500 pln...
    > co Wy na to?

    Bierz, rob foty, wstaw Kiki oceni czy płatność gotówką czy paragonem

  • 15. Data: 2016-12-11 16:35:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 13:51:44 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > zadzwoniłem do jakiegoś gośćia

    Niemożliwe. Nie pytałeś przecież "jak zadzwonić do gościa z ogłoszenia w wyborczej":)

  • 16. Data: 2016-12-12 14:31:05
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > https://www.youtube.com/watch?v=LS2yJqaFuAs
    yyyy myslalem ze filmik to jaja jakies beda....
    to jest na serio malowanie????
    i co jaka jakosc tego wychodzi?
    jaki sprzeciol trzeba sobie zafundowac zeby tak fikac?
    ktos cwiczyl? realne?

  • 17. Data: 2016-12-12 15:07:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pistolet hydrodynamiczny to sie nazywa. Rozpyla bez sprezonego powietrza. Farba idzie
    pod cisnieniem cirka jebalt 20MPa ( 200 atmosfer). Tanim zamiennikiem sa elektryczne
    pistolety do malowania natryskowego. W nich taka pompa jest w postolecie i jest
    napedzana elektromagnesem. Jedyna wada takich elektrycznych ze maja bardzo mala
    wydajnosc w stosunku do takiego co jest na filmie.

  • 18. Data: 2016-12-12 16:21:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-12 o 14:31, abn140 pisze:
    > yyyy myslalem ze filmik to jaja jakies beda....
    > to jest na serio malowanie????
    > i co jaka jakosc tego wychodzi?
    > jaki sprzeciol trzeba sobie zafundowac zeby tak fikac?
    > ktos cwiczyl? realne?

    'First coat done with sprayer, 2nd coat was back rolled'

    Czyli pierwsza warstwa. Druga standardowo - wałkiem.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2016-12-12 17:10:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 12.12.2016 o 14:31, abn140 pisze:

    > jaki sprzeciol trzeba sobie zafundowac zeby tak fikac?
    > ktos cwiczyl? realne?
    Pierwszy z brzegu:
    https://www.conrad.pl/Agregat-malarski-Wagner-Poject
    Pro-119,-0418-040,-pompa-kolbowa.htm?websale8=conrad
    &pi=821000&ci=SHOP_AREA_831064_1201043

    Maluje się tym super, z tym, że trzeba trochę wprawy nabrać, jak zresztą
    przy każdym malowaniu natryskowym.
    Jacek