  • 1. Data: 2016-12-08 09:45:35
    Temat: hydraulicznie
    Od: Budyń <b...@g...com>

    po 4 latach użytkowania padł lekko elektrozawór w instalacji hydraulicznej.
    Tak dla pamięci: dźwigienka włączająca krańcówki się obróciła nieco na osi i zawór
    zatrzymywał się w dziwnej półotwartej pozycji.
    Skutkowało to kompletnym zgłupieniem układu starującego i pieca, objaw był taki jak
    zatkny lub zapowietrzony układ - 2 dni szukałam, w minutę naprawiłem.

    Przy okazji wymieniam wszystkie zawory kulowe, mam ich 9szt i większość cieknie z osi
    pokrętła, co za chinczyk je składał to nie wiem. Dało się je tak ustawic ze nie
    ciekły wiec mogłem to chwilowo olać -ale teraz przyszdł czas na remont.

    b.

  • 2. Data: 2016-12-08 10:53:55
    Temat: Re: hydraulicznie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-12-08 o 09:45, Budyń pisze:
> [...]
    ciekły wiec mogłem to chwilowo olać -ale teraz przyszdł czas na remont.

    Wszystkie ciekną lub będą ciekły. Sorry taka technologia :)

    Jak będziesz kupował nowe to kupuj tylko z dławnicami. Kiedy zaczną ciec
    to dokręcasz uszczelkę nakrętką i jest OK.

  • 3. Data: 2016-12-08 11:36:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 09:45:37 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    ciekły wiec mogłem to chwilowo olać -ale teraz przyszdł czas na remont.

    Ten typ tak ma.
    U mamy ostatnio wymieniałem również kilka szt i kupiłem takie z dokręcanymi
    dławikami. Mam nadzieje że dłużej posłużą

  • 4. Data: 2016-12-08 23:04:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    A ja po dniu walki z podłogówką mam zimne pół chaty, drugie pół działa.
    Hydraulika to patologia jakaś...

    L.

  • 5. Data: 2016-12-09 10:02:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Dec 2016 14:04:38 -0800 (PST), Lisciasty

    > A ja po dniu walki z podłogówką mam zimne pół chaty, drugie pół działa.
    > Hydraulika to patologia jakaś...

    LOL, to może jednak przyda mi się ten kurs (co to się nań zapisałem)
    na instalatora urządzeń sanitarnych vel hydraulika. ;D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2016-12-09 10:31:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 23:04:45 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Hydraulika to patologia jakaś...

    Poczekaj aż do etapu stolarzy dojdziesz;)

  • 7. Data: 2016-12-09 23:36:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.12.2016 23:04, Lisciasty wrote:
    > A ja po dniu walki z podłogówką mam zimne pół chaty, drugie pół działa.
    > Hydraulika to patologia jakaś...
    >
    > L.

    a co sie dzieje?

  • 8. Data: 2016-12-11 06:20:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 23:36:45 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > a co sie dzieje?

    Okazało się że tylko zapowietrzone (podłogówka), a już myślałem że dziura gdzieś,
    bo wody łykało masę i ciągle ciśnienie spadało ;)
    Ale teraz o dziwo chodzi...

    L.