  • 1. Data: 2016-12-17 13:40:50
    Temat: wymiana licznika i zmiana mocy - ile?
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    jest dom i w nim są dwa liczniki. moc przyłącza 10 kW

    Złoże prośbę do Tauronu, ze proszę o wymianę dwóch liczników na jeden.
    Czy za to cos sie płaci?

    Oprócz tego chciałbym zwiększyć moc na 16kW.
    Czy za zmiane przyłącza zapłace za 16 kW czyli 44.91 pln x 16 czy pobiorą
    opłate za to co jest powyżej obecnego stanu czyli 6 x 44,91 pln?

    I ostatnie pytanie. Czy jak dom ma przydzieloną wiekszą moc to czy zmieniaja
    esie jakies opłaty stałe w stosunku do tych 10 kW, ktore są teraz?

  • 2. Data: 2016-12-17 14:27:27
    Temat: Re: wymiana licznika i zmiana mocy - ile?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 17 grudnia 2016 13:40:53 UTC+1 użytkownik doktorek napisał:
    > jest dom i w nim są dwa liczniki. moc przyłącza 10 kW
    >
    > Złoże prośbę do Tauronu, ze proszę o wymianę dwóch liczników na jeden.
    > Czy za to cos sie płaci?

    to raczej sie jeden likwiduje a nie dwa wymienia

    > Oprócz tego chciałbym zwiększyć moc na 16kW.
    > Czy za zmiane przyłącza zapłace za 16 kW czyli 44.91 pln x 16 czy pobiorą
    > opłate za to co jest powyżej obecnego stanu czyli 6 x 44,91 pln?

    za różnicę mocy

    > I ostatnie pytanie. Czy jak dom ma przydzieloną wiekszą moc to czy zmieniaja
    > esie jakies opłaty stałe w stosunku do tych 10 kW, ktore są teraz?

    stałe są stałe

    b.

  • 3. Data: 2016-12-17 14:59:38
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    bardzo dziekuje :)

    oglegroups.com...

  • 4. Data: 2016-12-17 17:10:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 grudnia 2016 13:40:53 UTC+1 użytkownik doktorek napisał:

    > I ostatnie pytanie. Czy jak dom ma przydzieloną wiekszą moc to czy zmieniaja
    > esie jakies opłaty stałe w stosunku do tych 10 kW, ktore są teraz?

    Mniej więcej tyle samo czasu co pisanie tego posta straciłbyś na tel do Taurona i
    miałbyś info z pierwszej ręki.

  • 5. Data: 2016-12-17 17:15:32
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 17 grudnia 2016 17:10:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Mniej więcej tyle samo czasu co pisanie tego posta straciłbyś na tel do Taurona i
    miałbyś info z pierwszej ręki.

    chcialem kiedys zglosic awarie - z godzine wisialem na telefonie. Przy okazji
    spytałem panienki gdzie mam dzwonic gdyby przyszło zgłosic pilne zapotrzebowanie na
    wyłączenie prądu z powodu jakiegos zagrożenia. Powiedziala ze innej drogi nie ma -
    dzwonic i czekać, a fabryka sie pali :-)

    b.

  • 6. Data: 2016-12-17 18:04:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 grudnia 2016 17:15:33 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    wyłączenie prądu z powodu jakiegos zagrożenia. Powiedziala ze innej drogi nie ma -
    dzwonic i czekać, a fabryka sie pali :-)

    Z Tauronem nie współpracuje to i nie wiem ale Energa infolinią zgłaszałem kilka razy
    coś tam i bez problemów. A sugerowałem tel na infolinie bo u nas "co kraj to
    obyczaj", więc warto lokalnie się dowiedzieć. Chociażby prąd budowlany(jego
    uniknięcie), u nas wystarczy zameldowanie, gdzieś dalej trzeba mury miecz itp

  • 7. Data: 2016-12-20 22:14:19
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    to raczej sie jeden likwiduje a nie dwa wymienia

    zapomniałem dodać , że sa dwa liczniki i dwa rachunki
    Jeden dom, jeden wlasciciel.