  • 91. Data: 2016-12-14 09:15:18
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Ryczenie świń oderwanych od koryta trwa, trwa i potrwa jeszcze trochę.
    > A później ośmiornicożercy zawitają na śmietnik historii.
    > PIS to nie moja bajka ale udało im się odsunąć od władzy ośmiornicożercow- a to
    było konieczne

    ty żresz tylko suchy chleb, że nie stać Cię na ośmiorniczniczki w cenie
    taniego schabu? Bo to jest tak gówniany argument, że witki opadają.
    A to, że wywala się teraz miliony i rozwala system prawny całego kraju
    to już Cię nie boli?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2016-12-14 09:16:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Co do SKOKow- KNF parę dni temu podał w komunikacie ze na koniec września na
    bodajże 40 SKOKow- 22skoki wykazały zysk. Może więc ten sektor na nogi stanie.
    > Do tej pory ileś tam SKOKow padło i BFG dołożył. Żaden klient złotowki więc nie
    stracił a i budżet państwa złotówki nie dołożył.

    ROTFL. A ten BFG to sobie tę kasę wydrukował? To są pieniądze klientów
    banków.

    a SKOKowców jeszcze zaboli. Bo zapomnieli, że to są, teoretycznie,
    spółdzielnie i właśnie komornicy łażą odzsykiwać kasę od udziałowców
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2016-12-14 09:27:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Dec 2016 00:04:51 -0800 (PST), Lisciasty

    > Widać są wyjątki :]

    To jest masakra jakaś. :/
    Monitor mi piszczy jak musi takie brednie wyświetlać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2016-12-14 09:57:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 09:18:07 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ROTFL. A ten BFG to sobie tę kasę wydrukował? To są pieniądze klientów
    > banków.
    Tego nie neguję. Ale nie budżetowe

    > a SKOKowców jeszcze zaboli. Bo zapomnieli, że to są, teoretycznie,
    > spółdzielnie i właśnie komornicy łażą odzsykiwać kasę od udziałowców

    Wczoraj ktoś podlinkował artykuł w tym temacie. Udziałowcy muszą dopłacić ew 100%
    wpłaconych udziałów. Udziały były od 1zł do 50zł/szt podobnież. 1szt obowiązkowa
    dodatkowe jak ktoś tam chciał sobie wykupić. Myślisz ze zwykły Kowalski dokupił sobie
    udziałów za 5tys i teraz musi drugie tyle dopłacić?

  • 95. Data: 2016-12-14 10:05:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Tego nie neguję. Ale nie budżetowe

    a co to są budżetowe? Budżet też nie ma swoich pieniędzy.

> [...]
    dodatkowe jak ktoś tam chciał sobie wykupić. Myślisz ze zwykły Kowalski dokupił sobie
    udziałów za 5tys i teraz musi drugie tyle dopłacić?

    spółdzielnia oznacza, że członkowie odpowiadają solidarnie za straty.
    Wszystkie. Tak to działa.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2016-12-14 10:11:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 09:16:43 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ty żresz tylko suchy chleb, że nie stać Cię na ośmiorniczniczki w cenie
    > taniego schabu? Bo to jest tak gówniany argument, że witki opadają.

    Dla normalnego człowieka oczywistym jest że nie przypierdzielam się literalnie o te
    kilka tys wydane na kolacje tylko ogólnie o postępowanie i sposób działania
    poprzedniej ekipy dla uproszczenia zwanej ośmiornicożercami. Najwyższa pora była żeby
    ich odsunąć od władzy i udało to się PISowi który zauważ zamachu stanu nie zrobił w
    celu przejęcia władzy tylko wygrał wybory. I wg mnie wygrał tez dlatego ze ludzie
    niekoniecznie głosowali za PIS a często oddając głos na PIS głosowali przeciw PO.
    Tamten chocholi taniec ośmiornicożerców trzeba było zakończyć i na szczęście to się
    udało.

    > A to, że wywala się teraz miliony i rozwala system prawny całego kraju
    > to już Cię nie boli?
    Czyli typowe a bo PIS("czyli typowe a bo PO")
    Ale odpowiem-* oczywiście też pewne rzeczy bolą.
    Boli Macierewicz, boli przedstawienie z ekshumacjami, samolotem itp.
    Ale cieszy że nie ustępują we wszystkim tzw zachodowi, UE itp
    Media mają przeciw Sobie, Komisje Europejską również to i przekaz jest jaki jest
    O podatku od marketów pisałem wyżej a takich przypadków jest wiecej

  • 97. Data: 2016-12-14 10:13:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 10:06:37 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a co to są budżetowe? Budżet też nie ma swoich pieniędzy.

    Jak nie rozumiesz tak podstawowej rzeczy to czas kończyć dyskusje chyba.

    > spółdzielnia oznacza, że członkowie odpowiadają solidarnie za straty.
    > Wszystkie. Tak to działa.

    W Twoim matrixie chyba.

  • 98. Data: 2016-12-14 11:45:32
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 09:04:52 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A ponoć pokolenie, które przeżyło komunę, miało być zdrowo myślące,
    > odporne na słodkie pierdolenie z telewizora i rządową propagandę.
    > Widać są wyjątki :]

    27lat udowodniło ze nie są odporni. Zresztą ciężko nawet miec pretensje - jesli
    informacje masz jednego słusznego kierunku to i takie potem wydajesz odgłosy.
    Dzis jest lepiej bo mam do wyboru telewizje dla lemingów ale i dla sekty.
    Szkoda ze nie ma uczciwej.

    b.

  • 99. Data: 2016-12-14 11:53:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 10:11:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Czyli typowe a bo PIS("czyli typowe a bo PO")
    > Ale odpowiem-* oczywiście też pewne rzeczy bolą.
    > Boli Macierewicz,

    a od antka to co chcesz? tak z ciekawosci pytam. Opowiesci ze jest nienormalny to
    zwykla kalka z tvn-u. Poza historią z obowiązkowym apelem smolenskim, moze i troche
    komisją smolenską to wlasciwie nie ma nic do zarzucenia - a robote robi słuszną.

    >boli przedstawienie z ekshumacjami, samolotem itp.

    zwróc uwagę ze to przedstawienie udowodniło juz ze ma sens, ze poprzednie sledztwo
    było do dupy i nalezy je powtórzyc.

    b.

  • 100. Data: 2016-12-14 12:05:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

> [...]
    udało.

    > Czyli typowe a bo PIS("czyli typowe a bo PO")

    nie "a bo PiS". teraz oni rządzą i psują to odpowiadają. Mienią się
    innymi i uczciwymi a łżą.
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?