  • 571. Data: 2017-02-03 11:52:25
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Feb 2017 18:36:44 +0100, w <58936e2d$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    KIKI <h...@u...dl> napisał(-a):

    > Ale McVeight raczej się nie wysadził tylko pozostawił ciężarówkę. A co
    > do araba to bym się bał co mu strzeli do głowy.

    Więcej w USA inżynierów i innych naukowców z "arabii" niż z Polski.

  • 572. Data: 2017-02-04 18:47:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.02.2017 11:52, r...@k...pl wrote:

    > Więcej w USA inżynierów i innych naukowców z "arabii" niż z Polski.

    Mohamed Atta też był chyba inżynierem.

  • 573. Data: 2017-03-08 18:22:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 12:15:12 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a widzisz - tu sie moge z tobą zgodzic - kompletna kompromitacja tvp. Z jakiegos
    powodu zastosowano szlaban na wosp.
    > A wymazywanie serduszka to porażka -przecież to musiało wyjść na swiatlo dzienne.
    Mogli materialu nie puscic, byłoby inteligentniej.

    > Natomiast inną ciekawostka jest ze ten gosc który sprawe ujawnił również manipuluje
    > https://twitter.com/PiotrWitwicki/status/82093142469
    4005761
    > jak sobie podkrecicie parametrami zdjecia to widac ze ono jest ordynarnie wklejone
    :) Koles wiedzial ze tvp zamazało to wyprodukował własną wersje.
    > Wszyscy kłamią i manipulują :/

    Programy informacyjne Telewizji Polskiej nie poinformowały
    wczoraj o kwocie zebranej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej
    Pomocy.

    Wczoraj podczas uroczystej gali na Zamku Królewskim w Warszawie
    ogłoszono ostateczny wynik 25. Finału WOŚP, który odbył się 15
    stycznia.
    Szef Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak poinformował, że zebrano ponad
    105 mln 570 tys. 801 zł i 49 gorszy.

    O kwocie zebranej przez WOŚP nie poinformował wczoraj żaden z
    programów informacyjnych TVP - "Wiadomości", "Teleexpress" i
    "Panorama".

  • 574. Data: 2017-03-08 18:57:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 18:22, Kris pisze:

> [...]
    >
    > O kwocie zebranej przez WOŚP nie poinformował wczoraj żaden z
    > programów informacyjnych TVP - "Wiadomości", "Teleexpress" i

    Niestety norma w pisowskiej tv, zresztą czego się można spodziewać po
    tych "małych" ludziach.

    Pozdr
    Janusz

  • 575. Data: 2017-03-08 21:12:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak chcesz kogos pokonac to najpierw musisz nauczyc sie go szanowac. Jakis starodawny
    filozof to wykombinowal.

  • 576. Data: 2017-03-09 10:20:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Jak chcesz kogos pokonac to najpierw musisz nauczyc sie go szanowac. Jakis
    starodawny filozof to wykombinowal.

    Znaczy to o Kurskim i Kaczyńskim?

    --
    Pete

  • 577. Data: 2017-03-09 10:32:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 10:20:40 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    starodawny filozof to wykombinowal.

    > Znaczy to o Kurskim i Kaczyńskim?

    no wiec ja tez z tym filozofem bym polemizował - istnieja pewne progi gdzie mnie nie
    stac juz na szacunek. Oczywistym przykładem bedzie hitler czy stalin. A jak ktos ma
    obniżone progi to i kaczyński.

    Godność osoby ludzkiem ma każdy, ale szacunek jakby nie było jest wartoscią
    pozytywną, na to trzeba zasłużyć.

    b.

  • 578. Data: 2017-08-23 10:58:47
    Od: m...@g...com

    Hallo schatje. Bent u nog steeds op zoek naar de hulp. Kijk niet verder omdat Senator
    Walter bereid is en u helpen met de lening als u voldoet aan de voorwaarden. Ik heb
    het bedrag van 150.000 EUR van hem ontvangen voor de bankbetaling van een bankschuld.
    Als u nog hulp nodig hebt, neem dan contact met hem op met dit adres hieronder en u
    zal het ook getuigen. s...@h...com
    Daniela Peter
    d...@w...de