  • 491. Data: 2017-01-20 14:47:04
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 13:20:57 UTC+1 użytkownik > Przecież to nie jest
    powód do podnoszenia składek przez TU, tylko
    > dlatego, że wcześniej mogli dymać Mańka to proponowali mu niższe
    > składki, a teraz już nie mogą go dymać, bo Maniek umie się upomnieć o swoje.

    > Litości! Zacznijcie myśleć, a nie tylko posługiwać się demagogią >tylko po to, żeby
    wybielić Jarka, próbując przekonać innych, że >on nie ma nic
    > wspólnego z podwyżkami ubezpieczeń.

    To że TU na ubezpieczeniach komunikacyjnych w 2015roku miały ponad milard strat to
    też demagogia itp.?

  • 492. Data: 2017-01-20 14:51:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 13:25:49 UTC+1 użytkownik
    > Jeżeli jakikolwiek prezes jakiegokolwiek TU zacznie usprawiedliwiać
    > podwyżki tym, że ludzie zaczęli z prawnikami dochodzić swoich roszczeń
    > to natychmiast w takim TU powinna się pojawić kontrola nadzoru
    > ubezpieczeń, a TU powinno być natychmiast pozbawione koncesji.

    Wysyłaj więc kontrolę do Polskiej Izby Ubezpieczeń której prezes prawi:

    "Jan Grzegorz Prądzyński | prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń
    Wzrost cen spowodowany jest głównie szerszą ochroną osób poszkodowanych w wypadkach i
    znacznym wzrostem wypłat odszkodowań na ich rzecz. Od wielu lat wartość odszkodowań
    wypłacanych poszkodowanym rośnie, ale z powodu konkurencji między ubezpieczycielami
    nie szedł za tym wzrost cen. Spowodowało to trwałą niedochodowość ubezpieczeń OC.
    Dążąc do równowagi na tym rynku, widzimy teraz charakterystyczne w ubezpieczeniach
    zjawisko: lepsza ochrona poszkodowanych i wyższe odszkodowania oznaczają wyższą cenę.
    Niezależnie od tego, jak się ona zmienia, antidotum na podwyżki jest proste: w
    najmniejszym stopniu odczuwają je osoby jeżdżące bezpiecznie i niepowodujące
    wypadków."

    To że już w 2015 roku ceny ubezpieczeń wzrosły średnio o 20-30% to tez wina Jarka?

  • 493. Data: 2017-01-20 14:56:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 14:41:51 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    których kiedys sie nie wyplacało ,a teraz trzeba. A poszkodowani mogą występowac o
    sprawy wiele lat wstecz gdy nie palcilo sie tego ale i nie pobieralo na to skladek, a
    jescze toczono cenowe wojny. A tu nagle z biezących skladek trzeba placic stare
    sprawy.

    > Piszesz bo znasz te przypadki? Czy też słyszałeś, że jedna pani drugiej
    > pani opowiadała, że jedna pani innej pani mówiła o pani, która słyszała
    > od jeszcze innej pani ....?

    mniej wiecej :)

    > A jeżeli już nawet to ile takich przypadków mogłoby być w skali ogólnie
    > wypłaconych ubezpieczeń?

    "Z zamieszczonych w ,,Biuletynie UFG" danych ubezpieczycieli w ogólnopolskiej bazie
    polis komunikacyjnych wynika, że w 2015 roku wysokość świadczeń wypłaconych za szkody
    osobowe w wyniku wypadków drogowych wzrosła o 12 proc. Z każdych 100 zł wypłaconych
    przez towarzystwa z tych polis już prawie 30 zł stanowiły świadczenia za szkody
    osobowe (dotyczące obrażeń). Jeszcze siedem lat temu było to tylko 15 zł.
    Jednocześnie policyjne statystyki pokazują, że liczba rannych i zabitych w wypadkach
    spadła w 2015 roku o około 10 proc. Wzrost świadczeń w dużej mierze wynika z
    rosnących zadośćuczynień"

    b.

  • 494. Data: 2017-01-20 15:02:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 13:20:57 UTC+1 użytkownik

    > Czy o tym, że nieuczciwy Maniek wynajął firmę prawniczą i wydymał >TU, które teraz
    sobie musi zrekompensować straty?

    > Czy raczej o tym, że TU próbuje bezprawnie dymać Mańka?

    A czemu od razu nieuczciwy?
    Tu wylicza szkodę na 5000zł(bo mniej więcej tyle wcześniej wypłącali i ludziska nie
    protestowali) Maniek chce 15000zł(bo za rogiem "kancelaria" powstała i mu doradzili
    że 5000zł to mało). Sprawa trafia do sądu i sąd uznaje że szkoda warta 10000zł. Gdzie
    tu nieuczciwość?
    I o lile szkody rzeczowe dość prosto wycenić to ze szkodami osobowymi już tak prosto
    nie jest
    Ktoś w wypadku traci ręke i jak to wycenić? TU proponuje 50tys, poszkodowany chce
    500tys?
    Ba w 2010 ktoś dostał 50tys i zadowolony był a teraz go "kancelaria" odnalazła
    pełnomocnictwo wzięła i wywalczyła 500tys. I TU płacić musi
    I tak bodajże do 20lat wstecz można

  • 495. Data: 2017-01-20 15:08:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-05 o 11:14, r...@k...pl pisze:

    > Czyli od państwa nie nie dostajesz -- dostajesz od (współ)obywateli.
    > Dziadek, gdy przynosi mu listonosz emeryturę, nie twierdzi że dostaje ją od
    > Poczty Polskiej.

    Jak deficyt nie wzrasta o nowe wydatki to znaczy, ze zabrali Ci tyle
    samo, wiec nie placz. Ciebie to kosztuje tyle samo.

    Pozdro.. TK

  • 496. Data: 2017-01-20 15:10:13
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > wypłaconych ubezpieczeń?
    >
    > Moim zdaniem to są tylko jakieś plotki puszczone w celu

    Wpisz w gogle "odszkodowania komunikacyjne" i pomyśl dlaczego i po co w ostatnich
    kilkunastu miesiącach tak dużo tych firm się namnożyło?
    Aha
    Jarka do tego nie mieszaj;)

  • 497. Data: 2017-01-20 21:40:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Jan 2017 15:08:35 +0100, w <o5t5l1$p70$1@node2.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > Jak deficyt nie wzrasta o nowe wydatki to znaczy, ze zabrali Ci tyle
    > samo, wiec nie placz. Ciebie to kosztuje tyle samo.

    Generalnie wystarczy mieć IQ>100, aby zrozumieć, że skoro komuś dano, to komuś
    zabrano.
    A jeżeli bilans wyjdzie na zero (ale jednak nie wyszedł), to znaczy że zabrano
    więcej niż powinno.

  • 498. Data: 2017-01-20 21:41:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Jan 2017 08:35:57 +0100, w
    <5881bddd$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Dla mnie ktoś, kto sugeruje, że Solidarność powstała na "zlecenie
    > czerwonej bandy" jest po prostu idiotą.

    Nie idiotą, ale debilem. Debil to termin medyczny i pod tym kątem należy na
    niego spojrzeć. Niskim IQ nie wszystko da się wytłumaczyć :)

  • 499. Data: 2017-01-20 22:03:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 21:40, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > zabrano.
    > A jeżeli bilans wyjdzie na zero (ale jednak nie wyszedł), to znaczy że zabrano

    Zwolennicy PiS doszli do perfekcji w oszukiwaniu samych siebie :)

  • 500. Data: 2017-01-20 23:05:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-20 o 21:40, r...@k...pl pisze:

    > Generalnie wystarczy mieć IQ>100, aby zrozumieć, że skoro komuś dano, to komuś
    > zabrano.

    I tak od dzieiecioleci, wiec co raptem dzis sie zmienilo?

    > A jeżeli bilans wyjdzie na zero (ale jednak nie wyszedł), to znaczy że zabrano
    > więcej niż powinno.

    Rozumiem, ze w poprzednich latach budzet sie spinal a przejecie OFE np.
    to tylko zabieg kosmetyczny? Zestaw sobie deficyt zeszloroczny i
    wczesniej, porownaj to z dzisiejszym i odnajdz kwote wyzsza o 500+ tj. o
    ile pamietam jakies 23 miliardy wiecej. Jak to Ci sie uda to mozesz
    zaczac narzekac, ale tylko na poczatek, bo dalej wazna jet struktura
    budzetu.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK