  • 391. Data: 2017-01-17 22:44:37
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-08 o 22:17, Pete pisze:

    > A propos węgiel. Za chwilę Kogutek ujrzy na fakturze za prund piękną
    > dużą pozycję p.t. opłata przejściowa.
    >
    > To na polskie zasoby energetyczne, które tak zaciekle broni PiS

    A akcyze na wegiel bodaj piec lat temu PO wprowadzilo zeby PiS
    finansowal 500+? O akcyzie na faje i wode, oraz VAT na 23% z grzecznosci
    nie wspomne. A nieee, to inne czasy byly czy cus.

    Pozdro.. TK

  • 392. Data: 2017-01-17 22:49:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-12-14 o 07:46, Kris pisze:

    > Kilku próbowali wsadzić ale larum zaraz z opozycji szedł że zasłużeni itp. No sądy
    wypuszczały. Sędziowie do PIS miłością nie pałają więc można to powiązać. Gość od
    zegarka za granice w ministry(za pensje równowartości pensji kasjerki w
    Biedronce)nawiał to i wsadzić go trudniej bo skandal międzynarodowym itp;)
    > Rok dopiero zresztą minął
    >
    > , tyle że procentowo
    >
    > Czy więcej to dyskusyjne ale taki Macierewicz to robi za trzech. Od Niesiołowskiego
    lepszy;)

    Oj polemizowal bym. Nawolywanie unijnych przywodcow do nakladania
    sankcji wszystkich jakie sie da, patriotyzmem bym nie nazwal. Ci co w
    Katyniu zgineli pewnie powinni byc dumni z takich nastepcow.

    Pozdro.. TK

  • 393. Data: 2017-01-17 22:54:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-12-14 o 12:06, masti pisze:

    > w przeciwieństwie do Ciebie rozumiem, że budżet to są moje pieniądze.

    Jak to powiedzial Tusk przy okazji OFE - skoro sa Twoje to sobie je wez.
    A banki to budzet. Oczywiscie.

    Pozdro.. TK

  • 394. Data: 2017-01-17 22:56:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    na stojaco, bo z kleczek mozna wstac a niezywi nigdy nie wstaja.

    Jakość życia, chłopie, jakość się liczy.

  • 395. Data: 2017-01-17 22:59:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-12-14 o 16:47, Uzytkownik pisze:

    > Co do SKOKów, to jak widać jestes biegly :->>
    >
    > Twoje IP : 91.212.242.200
    >
    > netname: SkyNet-v4
    > country: PL
    > remarks: Aplitt S.A.
    > remarks: TF SKOK S.A. Oddzial HSO
    > remarks: ORG-HSO2-RIPE
    > org: ORG-TFSS1-RIPE
    > geoloc: 54.433098 18.571905
    > admin-c: AJO
    > tech-c: AJO
    > tech-c: KULA

    Wniosek pewnie taki, ze jak czytasz to sie czegos dowiesz.
    BTW
    W ORMO byles?

    Pozdro.. TK

  • 396. Data: 2017-01-17 23:08:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na razie pelo i nowoczesna sa na siebie obrazone a psl wiedziony chlopska
    madroscia zaczyna sie dystansowac od opozycji. Na dodatek kod zdycha. Prezes moze sie
    tylko cieszyc z rozwoju akcji.

  • 397. Data: 2017-01-17 23:29:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakosc zycia jest wzgledna a nie bezwzgledna. Mozesz wytlumaczyc i objasnic jaka
    jakosc zycia ma nieboszczyk?

  • 398. Data: 2017-01-18 09:00:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jakosc zycia jest wzgledna a nie bezwzgledna. Mozesz wytlumaczyc i objasnic jaka
    jakosc zycia ma nieboszczyk?

    Niektórzy wolą przeżyć dużo i intensywnie i być zadowolonym nieboszczykiem
    niż się męczyć jak piszesz na kolanach te kilka lat więcej.

  • 399. Data: 2017-01-18 09:45:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-12-14 o 22:18, Budyń pisze:

    > Po drugie powien być mechanizm odwoływania posłów przez
    >
    > jest - to sie nazywa wybory

    Glosujesz na Zdzicha a wchodzi Krycha. Taki mniej wiecej masz wplyw
    poprzez wybory.

    Pozdro.. TK

  • 400. Data: 2017-01-18 11:12:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 22:36, Maniek4 pisze:

    > I przypadkiem przegapiles zmiany przepisow odnosnie wyplaty szkod
    > komunikacyjnych?

    Dyskutujemy o tym co zdrożało.

    > Dziwne. U mnie w rodzinie nie. Moze zmien bank?

    > Jednak zmien bank.

    Wskaż mi ten bank, w którym jeszcze nie pobierają takich opłat.

    > Mi tam gaz stanial.

    Bo gaz masz od tego niedobrego Putina.

    > Albo nie dopasowuje argumentow do paranoicznych tez.
    > Po raz pierwszy od lat z poczatkiem tego roku nie zdrozaly zadne
    > artykuly z ktorymi mam do czynienia zawodowo. Z Twojej branzy jak
    > widze tez. Od lat od stycznia rosla cena kotlow, wanien i reszty
    > armatury. W tym roku ani drygnie. Drozalo zawsze i wszedzie, tylko w
    > tym jedynym roku postanowiles z piana w zebach wiazac to z 500+.
    >
    > Pozdro.. TK

    Przepraszam. Staniała technologia produkcji grafenu o kilka milionów
    dolarów za 1mm2. To z całą pewnością musi być zasługa 500+

    Teraz to już zapewne jestem uczciwy i rzetelny w swoich opiniach, bo
    chwalę PiS.

    Co do cen z mojej branży to one się zmieniają wraz z ceną kursu obcych
    walut, a te obecnie mocno rosną.

    Tak więc szukaj dalej, bo "jeden gaz wiosny nie czyni"