  • Data: 2010-04-19 08:26:27
    Temat: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hqh0eu$esk$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I ile Ci czasu schodzi?
    na samo odpisywanie? moze z godzina dziennie tak srednio, czasami trzeba
    robic wycene to dluzej ale najczesciej ludzie chca cos sobie budowac a nie
    maja podstawowych dokumentow typu WZ czy wypis z MPZP to mam jednego
    "gotowca" co potrzeba zeby wogole wybierac projekt ;-)
    Ja wogole nie uznaje ustalen na gebe, w mailu zawsze wszystko jest co i jak
    ma byc i pozniej nikt mi sie nie wykreci ze cos mialo byc tak a nie inaczej,
    malo tego bardzo czesto po ustaleniach telefonicznych i tak pisze maila co
    ustalono zeby nie bylo...
    U mnie kazda najdrobniejsza zmiana niesie za soba okreslone koszty i dlatego
    musze tego pilnowac w koncu w nazwie mam HANA a nie Charitas ;-)

    --
    -
    pozdrawiam