  • 141. Data: 2022-02-05 16:25:00
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 lutego 2022 o 10:40:06 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Aha...., bo ośmielam się mieć inne zdanie?
    ciebie właściciel ziemski co jako pierwszy straci na nieruchomości. Nawet jak nie
    będziesz potrzebował sprzedać to dobrego samopoczucia mieć nie będzie będziesz
    mieszkając w czymś co miało być warte milion a jest warte w porywach dwieście
    tysięcy.
> [...]
    > ten sposób złorzeczysz swojemu "panu", a jego krzywda to twoja krzywda.
    > Póki jemu się powodzi to i tobie się powodzi, ale kiedy jemu zacznie się
    > dziać krzywda to i tobie będzie się działa i to ze zwielokrotnionym
    > skutkiem.
    >
    > I zapamiętaj sobie, że rozliczanie się ryczałtem za wodę to jest "zawór
    > bezpieczeństwa" dla wynajmującego i sposób na łatwe rozwiązanie
    > niekorzystnych dla niego umów. Dlatego też wynajmujący niechętnie godzą
    > się na montaż wodomierzy i indywidualne rozliczanie wody.
    Możesz sie nakręcać i łudzić swoimi teoriami. Za niedługi czas zobaczysz jak się
    pomyliłeś. Chyba że sie wyprostujesz na zawał jak zobaczysz że kilka milionów
    mieszkań z odzysku spowodowało obniżkę cen. Początek artykułu który ma kilkanaście
    lat.
    Zaloguj
    REKLAMA

    REKLAMA

    REKLAMA

    NIERUCHOMOŚCI
    Dom za trzy złote, czyli wielki krach w Ameryce
    Niemal 11 mln Amerykanów jest dziś winnych bankom więcej, niż wynosi wartość domów,
    na które wzięli długoletnie kredyty. Wyburzane są całe porzucone dzielnice. Ceny się
    załamały. Najtańsze domy są za dolara

    Publikacja: 08.03.2010 02:17

    Amerykanie porzucają obciążone hipotekami domy. Często, jeśli nie uda się znaleźć na
    nie nabywców, s
    Amerykanie porzucają obciążone hipotekami domy. Często, jeśli nie uda się znaleźć na
    nie nabywców, są masowo wyburzane

    Foto: AP

    Jacek Przybylski

    Dać napiwek kelnerowi czy kupić dom? W Detroit w stanie Michigan taka alternatywa
    jest jak najbardziej realna. Do tamtejszych agencji wciąż trafiają oferty przejętych
    za długi nieruchomości, które bank jest gotowy sprzedać nawet za symbolicznego
    dolara, byle tylko wykreślić je wreszcie ze swoich ksiąg i przestać płacić za nie
    podatki i ubezpieczenie. Nabywca, który przeznaczy na taką inwestycję tysiąc dolarów
    (2850 złotych), może już przebierać w ofertach. W Detroit często zdarzają się oferty
    za dolara.

  • 142. Data: 2022-02-05 16:41:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 5 February 2022 at 16:25:01 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    na nie nabywców, s
    > Amerykanie porzucają obciążone hipotekami domy. Często, jeśli nie uda się znaleźć
    na nie nabywców, są masowo wyburzane

> [...]
    (2850 złotych), może już przebierać w ofertach. W Detroit często zdarzają się oferty
    za dolara + przejęcie zadłużenia hipotecznego

    Za euro sprzedają wyludnione wsie na Sycyli,
    ale tam są chałupy 300 letnie, do wyburzenia,
    nie nadające się do remontu

    A wyburzenie tez kosztuje i gruz trzeba wywieźć
    a jak zabytek, to nikt nie da nawet 1 euro
    ==

    Poza tym te wklejki są sprzed 10 lat, gdy dolar był po 2,85 zł

  • 143. Data: 2022-02-05 17:22:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    (2850 złotych), może już przebierać w ofertach. W Detroit często zdarzają się oferty

    ROTFL

    Ty jak zwykle przeczytasz jakiś wyrwany z kontekstu fragment i się
    nakręcasz.

    Ciąg dalszy tego tekstu brzmi:

    "Nie są to jednak domy marzeń. - Najczęściej są położone w najgorszych
    dzielnicach. Najprawdopodobniej padły też ofiarą wandali i złodziei,
    którzy wynieśli z nich wszystko, co się dało, łącznie z instalacją
    wodno-kanalizacyjną - mówi ,,Rz" Steve Katsaros, agent nieruchomości,
    który w zawodzie pracuje od ponad 25 lat, ale takiego kryzysu na rynku
    jeszcze nie widział. Zdewastowane budynki za kilka czy kilkadziesiąt
    dolarów mają najczęściej 60, 70 czy nawet 90 lat. Otoczone są przez inne
    opustoszałe i zniszczone domy. - Niektóre osiedla w Detroit wyglądają
    teraz gorzej niż w Bagdadzie.

    Wielu dawnych właścicieli porzuciło więc swoje lokale. Szacuje się, że
    wciąż niezamieszkany jest mniej więcej co piąty dom. W wielu stanach
    zaniedbane domy lub całe osiedla są zrównywane z ziemią, a na ich
    miejscu powstają farmy lub publiczne parki. Część dawnych dzielnic
    mieszkaniowych zamienia się zaś znowu w prerie.

    - Najtańszy dom, jaki mamy obecnie w ofercie, kosztuje 99 dolarów. To
    duży budynek w stylu kolonialnym. Trzy sypialnie, jadalnia i kominek w
    salonie. Do tego piwnica i garaż na dwa samochody - opowiada nam agentka
    z biura nieruchomości z Grosse Pointe Park w Michigan, która nie chce
    być cytowana z imienia i nazwiska, bo nie jest upoważniona do udzielania
    wywiadów.REKLAMADlaczego tak tanio? - Został mocno uszkodzony w wyniku
    pożaru - wyjaśnia. Agenci nieruchomości tłumaczą, że zdarza się to
    często. Zadłużeni właściciele próbują bowiem upozorować pożar, by to
    ubezpieczyciel przejął spłatę kredytu hipotecznego, którego wartość
    często wielokrotnie przekracza wartość samego domu.

    Gdy ponad rok temu największe amerykańskie firmy motoryzacyjne znalazły
    się na skraju bankructwa, pracę straciło ponad 150 tysięcy osób.
    Oficjalna stopa bezrobocia w Detroit to około 15 procent. Ale w stolicy
    motoryzacji może być bez pracy nawet 50 procent mieszkańców w wieku od
    20 do 64 lat.

    Według serwisu Realcomp średnia cena sprzedanych domów w Detroit
    zmniejszyła się w ciągu ostatnich trzech lat o ponad 80 procent, do 7,5
    tys. dolarów. Średnia krajowa to ok. 170 tys. dolarów. Czy w takim razie
    nieruchomość za dolara lub za sto to dobra inwestycja?

    - Niestety, często remont może kosztować tyle, ile postawienie nowego
    domu - ostrzegają agenci. Opowiadają, że niektórzy klienci z odległych
    stanów są jednak zachwyceni ceną, nie chcą nawet przyjechać i obejrzeć
    okolicy. Wystarczą im zdjęcia w Internecie. Inwestycjami w nieruchomości
    w Detroit interesują się już nie tylko mieszkańcy USA, ale również m.in.
    Kanadyjczycy, Japończycy, Australijczycy, Brytyjczycy czy Hiszpanie."

    Poza tym USA to nie Europa i nie Polska.

    Polak nie stawia domu z kartonu i nie przenosi się co 2-3 lata z miejsca
    na miejsce za pracą.

    Poczytaj na temat domów za 1 Euro we Włoszech.

    Wszyscy słyszeli, tylko nikt ich nie widział, a ci co się napalili,
    woleli zapłacić normalną cenę wolnorynkową, bo zakup za 1 Euro obarczony
    był tyloma warunkami, że taniej było kupić za normalną cenę niż za 1 Euro.

    https://noizz.pl/design/kupil-dom-we-wloszech-za-92-
    tys-zl-za-1-euro-sie-nie-oplaca/dt17lg9

    https://italia-by-natalia.pl/domy-we-wloszech-za-1-e
    uro/

  • 144. Data: 2022-02-05 17:44:40
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-05 o 15:58, kanalia* Zenek Kupalinder bredzi:
    ciebie właściciel ziemski co jako pierwszy straci na nieruchomości.
    > Zamieniłem mieszkania na obligacje i złoto a potem zrezygnowałem z obligacji na
    rzecz złota. Złoto kupowałem w przeciągu kilku lat i średnio płaciłem jakieś 370-420
    $ za uncję. Złoto zdrożało w tym czasie ok 4 razy mieszkania dwa trzy. Benzyna była
    wtedy po 4 złote. Jak bym wtedy kupił benzynę i ja dzisiaj sprzedał to zarobił bym
    25% a na zlocie zarobiłem 400%. Jeśli idzie o wartość nabywcza to nic nie straciłem a
    wręcz zyskałem.

    a poźniej się obudziłes zlany moczem ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 145. Data: 2022-02-05 18:29:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 lutego 2022 o 17:22:39 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > był tyloma warunkami, że taniej było kupić za normalną cenę niż za 1 Euro.

    Możesz mieć swoje zdanie jak jest pozbawione sensu. Nawet w gospodarce
    socjalistycznej sytuacja że coś czego jest za dużo drożeje była niemożliwa. Zeszły i
    tej rok są ostatnimi żeby wcisnąć kit ze mieszkania będą drożały i że inflacja zje
    wszystkie oszczędności ludzi. I jedynym sposobem na uratowanie kasy jest kupowanie na
    kredyt nowych mieszkań. Ci co rządzą wiedzą więcej od ciebie, gdybyś ty wiedział
    więcej od nich to byś rządził. Wiedzą że podatek katastralny muszą odłożyć bo w
    przypadku gdy za chwilę będzie dużo pustych nieruchomości taki podatek strasznie by
    wkurwił ludzi. Zamiast niego chcą wprowadzić i podejrzewam że w tym roku wprowadza
    podatek od pustostanów. W momencie jego wprowadzania ludzie nie zwrócą na to uwagi bo
    przecież nie ma mieszkań to nikt takiego podatku płacił nie będzie. Rząd zrobił
    doskonały interes na mieszkaniach. Wypracował przy okazji warunki do sterowania
    inflacją na kilkadziesiąt lat do przodu. I na dodatek nic mu nie będzie można w
    przyszłości zarzucić bo nie utajnił danych demograficznych. Oczywiście można wierzyć
    w płaska ziemię i w to że jak umrze kilkanaście milionów ludzi z wyżu demograficznego
    to umrą z nimi mieszkania i domy w jakich do śmierci mieszkali.

  • 146. Data: 2022-02-05 19:06:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Feb 2022 13:15:40 -0800 (PST), w
    <ea245fb2-2a3a-4b28-a981-6be6c43b9c53n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    pozyskanie nowych zlóż bardzo drogie i trudne i brak rurociągów do Europy

    > Norwegia to biedna wiocha i nie ma żadnych funduszy
    > Kasa jest z Hameryki do wyprania i dlatego zmienia nazwę na norweską, bo
    hamerykańskiej nikt nie chce.

    No to tym bardziej musi być bezpiecznie ulokowana -- mafia nie lubi tracić.
    Poza tym brednie nawiedzonych opowiadasz bez związku z tematem.

  • 147. Data: 2022-02-05 19:08:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Feb 2022 16:20:02 -0800 (PST), w
    <5a9b6759-dc58-45fc-a5b7-0c21ad0cfd6bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jeśli masz dom, mieszkanie, wynajmujesz komuś mieszkanie to dobrze wiesz że za
    chwilę to wszystko będzie chuj warte bo nie będzie komu sprzedać ani wynająć.

    Te twoje głupie pierdoły czytamy tu tutaj od 15 lat.
    Ludzie już pospłacali kredyty, które wówczas wzięli na chatę, a ty dalej
    tachasz węgiel do norki -- EXPIERDZIE.

  • 148. Data: 2022-02-05 19:34:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 19:08, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Te twoje głupie pierdoły czytamy tu tutaj od 15 lat.
    > Ludzie już pospłacali kredyty, które wówczas wzięli na chatę,

    Pomijając fakt, że nie wszyscy brali kredyty.

    > a ty dalej
    > tachasz węgiel do norki -- EXPIERDZIE.

     i to jeszcze nie do swojej norki z której w każdej chwili może zostać
    wyproszony.

    On cały czas żyje jeszcze w PRL-u i myśli, że jako proletariusz ma
    władzę nad burżuazyjnym właścicielem kamienicy :)

  • 149. Data: 2022-02-05 20:28:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 lutego 2022 o 19:11:59 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Te twoje głupie pierdoły czytamy tu tutaj od 15 lat.
    > Ludzie już pospłacali kredyty, które wówczas wzięli na chatę, a ty dalej
    No niech ci gdzie. Z tobą i uzyszkodnikiem kopał się nie będę bo szkoda czasu. Jest
    jednak pewna rozbieżność pomiędzy tym co ja twierdzę i tym co wy nieudolnie
    próbujecie udowodnić. Jest wykres
    https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&client=tablet-android-lenovo&biw=1280&bih=800&t
    bm=isch&prmd=nisxv&sxsrf=APq-WBtAYlNoMwbzQeEW6XuKw3B
    j3_E9xg:1644088035533&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiU
    6diaoen1AhXmsIsKHR6RBSoQ_AUIFygC#imgrc=LfE78LNeOUOdH
    M&imgdii=icGB4BF_qGCwPM
    Na nim sytuacja demograficzna od 1950 roku. Żeby przez kilkadziesiąt lat było mało
    zgonów postarali się Niemcy. Na wykresie zaznaczony jest wyz i echo wyżu. Uważacie że
    temu co rysował omsknęła się reka? Jak zinterpretujecie wykres pod kątem ilości
    mieszkan jakie zostaną po tych z wyżu co już umarli albo przeciągu kilkunastu lat
    umrą. Wyciągnięcie wniosków z wykresu i uzupełnienie wiadomości z ostatniego spisu
    dla takich geniuszy im wy dwaj nie powinno być trudne. Tylko proszę bez pierdolenia
    że na ziemi nit nie stracił itp.

  • 150. Data: 2022-02-06 00:53:46

    Sat, 5 Feb 2022 11:28:12 -0800 (PST), w
    <f97068ff-8493-4de6-b7dd-52dc2067a3c0n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    dla takich geniuszy im wy dwaj nie powinno być trudne. Tylko proszę bez pierdolenia

    I co z tego baranku, skoro ludzie i tak ciągną do miast ze wsi?
    Wyludniać to się będą miejscowości z 1000 mieszkańców.