eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 5 Feb 2022 07:25:00 -0800 (PST)
    <1...@4...com> <ss1spn$mui$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <stajnq$nmb$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <std6r0$btb$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <a...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <2...@g...com>
    <1...@g...com>
    <4...@g...com>
    <61fc3829$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <61fd9792$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <61fe45f0$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 lutego 2022 o 10:40:06 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Aha...., bo ośmielam się mieć inne zdanie?
    ciebie właściciel ziemski co jako pierwszy straci na nieruchomości. Nawet jak nie
    będziesz potrzebował sprzedać to dobrego samopoczucia mieć nie będzie będziesz
    mieszkając w czymś co miało być warte milion a jest warte w porywach dwieście
    tysięcy.
> [...]
    > ten sposób złorzeczysz swojemu "panu", a jego krzywda to twoja krzywda.
    > Póki jemu się powodzi to i tobie się powodzi, ale kiedy jemu zacznie się
    > dziać krzywda to i tobie będzie się działa i to ze zwielokrotnionym
    > skutkiem.
    >
    > I zapamiętaj sobie, że rozliczanie się ryczałtem za wodę to jest "zawór
    > bezpieczeństwa" dla wynajmującego i sposób na łatwe rozwiązanie
    > niekorzystnych dla niego umów. Dlatego też wynajmujący niechętnie godzą
    > się na montaż wodomierzy i indywidualne rozliczanie wody.
    Możesz sie nakręcać i łudzić swoimi teoriami. Za niedługi czas zobaczysz jak się
    pomyliłeś. Chyba że sie wyprostujesz na zawał jak zobaczysz że kilka milionów
    mieszkań z odzysku spowodowało obniżkę cen. Początek artykułu który ma kilkanaście
    lat.
    Zaloguj
    REKLAMA

    REKLAMA

    REKLAMA

    NIERUCHOMOŚCI
    Dom za trzy złote, czyli wielki krach w Ameryce
    Niemal 11 mln Amerykanów jest dziś winnych bankom więcej, niż wynosi wartość domów,
    na które wzięli długoletnie kredyty. Wyburzane są całe porzucone dzielnice. Ceny się
    załamały. Najtańsze domy są za dolara

    Publikacja: 08.03.2010 02:17

    Amerykanie porzucają obciążone hipotekami domy. Często, jeśli nie uda się znaleźć na
    nie nabywców, s
    Amerykanie porzucają obciążone hipotekami domy. Często, jeśli nie uda się znaleźć na
    nie nabywców, są masowo wyburzane

    Foto: AP

    Jacek Przybylski

    Dać napiwek kelnerowi czy kupić dom? W Detroit w stanie Michigan taka alternatywa
    jest jak najbardziej realna. Do tamtejszych agencji wciąż trafiają oferty przejętych
    za długi nieruchomości, które bank jest gotowy sprzedać nawet za symbolicznego
    dolara, byle tylko wykreślić je wreszcie ze swoich ksiąg i przestać płacić za nie
    podatki i ubezpieczenie. Nabywca, który przeznaczy na taką inwestycję tysiąc dolarów
    (2850 złotych), może już przebierać w ofertach. W Detroit często zdarzają się oferty
    za dolara.