    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Naped do bramy, zamek do furtki - podlaczenie.
    Date: Fri, 6 Nov 2015 14:15:20 +0100

    W dniu 2015-11-06 o 13:14, Krzysztof Garus pisze:

    > Umozliwiaja. Moga sie roznic w niuansach. Np Faac ma styki open1, open2 (drugi np
    do furtki), a beninca ma open, close. Moga tez miec wybor jednego w kilku algorytmow
    wedlug ktorego pracuja.

    > Radio od pilota bywa ze podpina sie wlasnie pod te styki.

    Dwa styki oped i close?
    Chce to zorganizowac jednym zamkiem szyfrowym. Do otwarcia dwie bramy z
    napedem chyba faac i furtka. Zamek ma powiedzmy trzy wyjscia. Kazde
    zakladam uruchamia inny przekaznik. Pytanie: do otwarcia i zamkniecia
    jednej bramy potrzebuje dwoch wyjsc zamka, czy drugi pik tego samego
    przekaznika zamknie brame? Nie wiem ile wyjsc powinien miec zamek.

    Pozdro.. TK