  • Data: 2017-06-12 16:15:56
    Temat: Re: Naprawa przewodu elektrycznego w ziemi
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2017 o 16:02, adam pisze:
    > Przewód 230V małej mocy.
    > Wystarczy zwykła żywica epoksydowa plus puszka hermetyczna, czy ten
    > drogi zestaw powinien być?
    Niekoniecznie.
    U mnie naprawiłem przewód łączący budynek z bramą (4 żyły 1,5 mm kw
    400V) przez zlutowanie uszkodzonej żyły i owinięcie potem taśmą
    samowulkanizującą. Potem "dla pewności" owinąłem jeszcze całość zwykłą
    taśma izolacyjną.
    Mija już 20 lat, a kabel działa.
    Żywica epoksydowa jest krucha i obawiałbym się, że nie będzie szczelna.
    Jacek