  • Data: 2019-01-16 18:43:50
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 stycznia 2019 18:03:05 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    wymazanym serduche

    odnosnie serducha:
    https://www.salon24.pl/u/janusz-godyn/748436,kto-kla
    mie-w-sprawie-wymazanego-serduszka-wospu

    > A ja za wośp nie jestem i nie daję. Mówi się, że koszty imprezy
    > przewyższają to co zbiorą do puszek, a tylko to z puszek trafia do wośp.
    > Reszta trafia do firm Owsiaków.
    > Koszty ponoszą gminy i instytucje państwowe. Nie ma to najmniejszego senu.

    a ja daję - nie znajdziesz ani jednej charytatywnej firmy gdzie nie trafisz na jakies
    zaniedbanie czy przekręt. Łatwo usproawiedliwic nie dawanie.
    Nie chcesz na owsiaka? Daj na caritas.

    b.