  • Data: 2022-10-26 01:50:18
    Temat: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 25 października 2022 o 23:49:36 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 25 Oct 2022 13:15:07 -0700 (PDT), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > My widzimy co jest. Ty dalej żyjesz marzeniami o swoim M2 za grosze. Od 30 lat.
    > A jak żyjesz to sam wiesz :))
    >
    > Za późno - pociąg odjechał.
    Wy widzicie nie co jest a co chcą wam pokazać sprzedawcy i wynajeci przez nich
    dziennikarze. Charakterystyczna w tym co napisałeś jest formą "my". Używając niej
    chcesz pokazać że nie jesteś sam. Że takich jak ty jest wielu. A jak wiemy z
    przykładu z muchami wielu mylić się nie może. Z pociągiem ładnie napisałeś. Mój
    pokonał już dużo ponad połowę trasy. I zapewne dlatego moje doświadczenie życiowe
    jest większe niż takich co krótko jadą. Proces umierania ludzi z wyżu powojennego już
    jest w toku. Nic go zatrzymać nie może. Jeśli już to przez rozwój techniki i medycyny
    może za jakiś czas będzie go można opóźnić. Ale to jak by się stało tylko przedłuży
    o rok życie starych ludzi. Są i czynniki skracające. Takim był/ jest na przykład
    Covid. Do tego w Polsce nie ma wielu bezdomnych. To margines nie mieszczący się w
    statystykach. Reszta z wyżu ma gdzie mieszkać. Po wojnie w Polsce było ok 3 milionów
    zdatnych do użytku mieszkań. Do tej pory zbudowano 12 milionów. Czyli mamy w Polsce
    12 milionów domów mających maksymalnie ok 75 lat. Na domy to nie jest wiek je
    degradujący. Kilkanaście milionów ludzi z wyżu demograficznego mieszka w domach
    zbudowanych w PRL. W każdym mieszkaniu z czasów PRL są tzw wszystkie wygody czyli
    woda ,toaleta, łazienka, kanalizacja, centralne ogrzewanie. Współczesne budownictwo
    pod tym względem nic nie jest lepsze. Dużą zaletą osiedli zbudowanych o wojnie jest
    że za oknami są prawdziwe parki z dużymi drzewami. Alejki są, place zabaw itp.