  • 1. Data: 2009-04-08 08:20:45
    Temat: Nie zanurzalna pompa do szamba
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>

    Witam,
    na prośbę znajomego próbuję znaleźć pompę do wody brudnej (szamba), której
    nie trzeba zatapiać - dotychczas radaził sobie jakimś rosyjskim sprzętem z
    żeliwa z przykręconą od spodu długa rurą z zaworem przeciwzwrotnym. Wkładał
    rure do szamba, zalewał pompę i tak pompował - działało aż wysiadła pompa.

    I teraz albo kupi taką samą (nigdzie nic podobnego nie widzę), albo podobną
    nie zatapialną - ewentualnie czy te pompy zatapialne da się faktycznie
    zanurzyć głęboko (całkowicie) czy też trzeba pilnować i co jakiś czas je
    opuszczać?

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    e2rd
    Darek K.

  • 2. Data: 2009-04-08 09:20:58
    Temat: Re: Nie zanurzalna pompa do szamba
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie zatapialną - ewentualnie czy te pompy zatapialne da się faktycznie
    > zanurzyć głęboko (całkowicie) czy też trzeba pilnować i co jakiś czas je

    Niech sobie kupi pompę górniczą, będzie niezawodna.

  • 3. Data: 2009-04-08 09:34:24
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Wkładał

    > podobną
    >
    > Niech sobie kupi pompę górniczą, będzie niezawodna.

    A tu tania alternatywa:
    http://www.allegro.pl/item603382167_pompa_z_rozdrabn
    iaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

  • 4. Data: 2009-04-08 11:04:42
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A tu tania alternatywa:
    > http://www.allegro.pl/item603382167_pompa_z_rozdrabn
    iaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

    Widziałem, ale upiera się przy nie zanurzalnej. Tak czy owak trochę mu
    podrukuję i niech duma :)

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.

  • 5. Data: 2009-04-08 13:06:18
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    iaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

    > Widziałem, ale upiera się przy nie zanurzalnej. Tak czy owak trochę mu

    Tamte nie były takie tanie - napędzane zwykłym silnikiem poprzez żerdź, ta
    jest kompaktowa i z rozdrabniaczem oraz gotowym wężem - może nalewać do
    beczkowozu. Gdby miał wąż to obok na innej aukcji jest pompa bez węża.

  • 6. Data: 2009-04-08 13:14:50
    Od: mk <d...@t...pl>

    e2rd / Darek K. pisze:
    i tak pompował
    Z pewną dozą niesmiałości zapytam dokąd to pompował?
    Pdr. M.

  • 7. Data: 2009-04-08 18:26:10
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    mk pisze:
    > e2rd / Darek K. pisze:
    > i tak pompował
    > Z pewną dozą niesmiałości zapytam dokąd to pompował?
    > Pdr. M.
    Pewnie nie do kibla. :> A typowy samochód asenizacyjny jest wyposażony w
    całkiem wydajną pompę.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 8. Data: 2009-04-09 01:22:04
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie nie do kibla. :> A typowy samochód asenizacyjny jest wyposażony w
    > całkiem wydajną pompę.

    Ludzie mają pola - z własnego na własne to tylko Chujnia wymyśliła, że
    naturalny nawóz płynny jest be - trzeba kupować produkty niemieckiego
    (żydowskiego) przemysłu chemicznego.

  • 9. Data: 2009-04-09 07:00:25
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > Ludzie mają pola - z własnego na własne to tylko Chujnia wymyśliła, że
    > naturalny nawóz płynny jest be - trzeba kupować produkty niemieckiego
    > (żydowskiego) przemysłu chemicznego.

    g. to g. ale ścieki bytowe to nie tylko g. dochodzą detergenty, tłuszcze i
    h. wie jeszcze co

    jeffrey

  • 10. Data: 2009-04-09 07:23:56
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>