  • Data: 2015-08-01 00:25:27
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 00:05:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Znaczy robil kariere na emigracji i wrocil jak kabanos?
    Ano. Z moich obserwacji wynika że delikatnie mówiąc lekko nieudaczni emigrują.

    > A no slaba ladowarka. Mam to samo za to bateria starcza na trzy dni.

    Ładowarka niby ok 2100mA. Podobno jakieś ograniczenia w softach telefonów są. Niby
    jest jakaś aplikacja która to poprawia, nawet ściągnełem ale z Z3 nie działała. Nazwy
    nie pamiętam teraz

    > Rzecz gustu. Mi design regularnego kawalka szkla odpowiada i co
    > wazniejsze serwis Sony jest bez zarzutu. Raz naprawili a drugi raz
    > wymienili na nowy wodoszczelny telefon zalany woda. Nastepny jaki
    > kupilem tez jest Sony. Z czasem dochodze do wniosku, ze marka nie ma
    > znaczenia tylko liczy sie serwis.
    Dlatego właśnie chyba już 4rowery z decathlonu kupiłem