    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Date: Sat, 23 Jan 2010 18:57:47 +0100

    Usrobo pisze:
    > kiki pisze:
    >> no jak? :-)
    >>

    > jak tam pompy ciepła ;)
    > bo u mnie GZ-50 ma sie dobrze

    Tak wygląda u mnie wykres temperatur:
    http://img341.imageshack.us/img341/4669/day23.png,

    legenda i opis budynku już była w poprzednim wątku "trochę danych o
    ogrzewaniu".

    Wiecie ze podkręciłem kocioł z 50 na 60*C? i co na wykresie nie widać,
    odbiór ciepła z budynku jest większy niż dostarczona energia, ewidentnie
    zwiększyło sie spalanie gazu. Komfort termiczny jest... żenujący -
    niestety ciągnie w niektórych miejscach.

    Swoja droga wczoraj siostra opowiadała ze u jej kolegi co ma CO węglowe
    jest cieplej niż u nas (temperatura taka sama). A wynika to z tego ze u
    niego woda płynąca w rurach naprawie 90*C a u mnie nie osiąga 60*C :)
    W każdym razie ogrzewanie gazem przy takich mrozach jest niezbyt
    przyjemne dla portfela dlatego też zmniejszyłem temperaturę wewnątrz z
    komfortowych 22 do 20. Okna zasłonięte zasłonami nocą a za dnia zupełnie
    rozsunięte by jak najwięcej słońca wpuścić.