  • Data: 2015-02-23 23:11:20
    Temat: Re: Nowy dom i dodatkowa instalacja elektryczna
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-23 o 13:12, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Na razie czysto teoretycznie.
    >
    > Jest sobie nowy dom w budowie, lub remont połączony z całkowitym
    > wypruciem starych kabli i położeniem nowej instalacji.
    >
    > Czy puścić dodatkowo okablowanie zasilane z UPS/agregatu?
    > Nazwijmy to "linią podtrzymania".
    Pewnie że tak, opiszę ci jak ja mam zrobione,
    mam wydzieloną linie które idzie na wszystkie kondygnacje, na każdej w
    skrzynce ma różnicówkę i bezpieczniki 6A bo podłączone sądo niej
    gniazdka po pokojach min 1 w pokoju i oświetlenie.
    Wszystko razem jest spięte do ups-a 2,2kw, który przez przełącznik jest
    wpięty do sieci, dlatego przełącznik bo drugie wejście jest podpinane do
    agregatu, w razie dłuższego braku prądu odpalam agregat i podłączam
    na drugie wejście przełącznika i wtedy odcinam sieć całkowicie.
    Podpięte do tego mam oświetlenie, rotery itp, piec co, lodówkę, pompy co
    i kominka, pompę wody.
    To tyle.

    --
    Pozdr