  • Data: 2015-01-09 18:48:35
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-09 o 18:15, Piotr Wyderski pisze:

    > Głębia Twoich wniosków zaczyna być porażająca. A więc jak dziecku:
    > masz dwie możliwości. Albo powstanie Wszechświata było procesem
    > czysto fizycznym (a więc nie było niczym bardziej niezwykłym niż
    > opady deszczu) i nie wymaga boga do swojego wyjaśnienia, albo
    > niefizycznym i wtedy *może* wymagać *co najmniej* jednego boga.
    > Tylko wtedy pojawia się pytanie, skąd się ci Twoi bogowie wzięli.

    Moj drogi. Ja Cie doskonale rozumiem, tylko kwantyfikator zaczyna Ci sie
    znacznie powiekszac. A mi sie nie chce o swiecie, wszechswiecie, miesie
    i armatach zanim jeszcze wymyslili proch.

    > No to tu się zgadzamy.

    > A kto naukowo obalił nieistnienie Zeusa? Bogowie umierają
    > razem ze śmiercią swojego ostatniego wyznawcy, zrozum to...

    Generalnie to ja rozumiem. Tylko ze wiesz.. Czlowiek jak chce dociec
    prawdy to rozwaza rozne mozliwosci i niczego nie przesadza z gory. Byc
    moze zadna ze znanych Ci nauk tak nie dziala. Ale czasem w prosty sposob
    uda sie czegos dowiesc, a czasem nie. Sek w tym, ze Ty przyjmujesz
    zalozenia co do wyniku, zanim jeszcze przystapisz do badania.
    Konsekwentnie mozesz nie przeprowadzac badania, bo wynik i tak musi
    zawierac sie w zalozeniach.

    Pozdro.. TK