    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 13 Jan 2015 05:27:03 -0800 (PST)
    <m7rlg3$439$1@node2.news.atman.pl> <m7rmac$4m4$1@node2.news.atman.pl>
    <m7rn4f$5p7$1@node2.news.atman.pl> <m7rvig$gdg$1@node2.news.atman.pl>
    <m8kca2$pc0$1@node2.news.atman.pl> <m8lh71$nlv$1@node1.news.atman.pl>
    <54ae6db6$0$27696$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8lrl5$43n$1@node1.news.atman.pl> <m8mjo1$1ua$4@node2.news.atman.pl>
    <m8o2to$ike$1@node2.news.atman.pl> <m8o4pu$302$1@dont-email.me>
    <m8o8lf$ous$1@node2.news.atman.pl> <m8o9b5$if2$1@dont-email.me>
    <m8oave$1m0$1@speranza.aioe.org> <m8odps$2ip$1@dont-email.me>
    <m8ofhf$n8t$1@speranza.aioe.org> <m8okgm$rof$1@dont-email.me>
    <m8olub$lpm$1@speranza.aioe.org> <m8omvk$694$1@dont-email.me>
    <m8oo1k$vf4$1@speranza.aioe.org> <m8ose9$t7e$1@dont-email.me>
    <m8p17p$bd6$1@speranza.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <m931k8$h3q$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <m934jo$1b3$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 13:55:21 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Doktryna KK odrzuca predestynację więc nic sienie kłóci.

    > Nadal działa

    > Powtarzam KK odrzuca predestynację jest tylko wolna wola.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Jeśli KK odrzuca zaplanowane przeznaczenie to zniknął boga Boga. Bóg który ma
    ograniczenia nie jest bogiem. Wolna wola to sztuczny twór wymyślony przez ludzi
    żyjących z religii żeby usprawiedliwić istotę nadrzędną z odpowiedzialności za
    zbrodnie jakich się rzekomo dopuściła. Z jednej strony wie o wszystkim i zna
    zakończenie każdej historii zanim się rozpoczęła a z drugiej nie ma wpływu na to co
    sama wymyśliła. Dałem przykład. Powtórzę go. Hitler mógł być malarzem albo
    dyktatorem. Takie między innymi drogi dla niego bóg Bóg stworzył. Gdyby był malarzem
    to Żydzi byli by niepotrzebni bo zaplanowany przez boga Boga holokaust Żydów bez
    Żydów nie miał by sensu. Bóg Bóg nie może robić rzeczy bez sensu bo jest
    najmądrzejszy i zwyczajnie mu nie wypada robić głupot.