    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Date: Thu, 15 Jan 2015 11:28:38 +0100
    <m8f75n$ind$1@dont-email.me> <54b04279$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8pk97$4cs$1@node1.news.atman.pl>
    <54b23fe6$0$13615$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8to24$kl7$1@node1.news.atman.pl> <m8urjj$l8s$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m8usvn$gd$2@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m8uupl$31m$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m907te$e6n$1@node1.news.atman.pl> <m90onb$j5q$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <m90t2r$6bq$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <m917vl$in$1@dont-email.me> <m91f6g$ac0$6@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m95epa$csv$1@node2.news.atman.pl> <m95m9h$df6$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>

    W dniu 2015-01-14 o 13:33, k...@g...com pisze:

    > Można było legalnie od kogoś kupić a raczej wymienić złotówki na bony dolarowe
    banku PKO SA. A za bony można było od kogoś kupić, a raczej wymienić, na używany
    samochód. Nie płaciło się wtedy podatku. Bo przy zamianie płaci się podatek od
    różnicy w wartości tego co się zamienia. US rozliczały wartość bonów według cen
    wolnorynkowych, czyli cen u koni pod pewexem.

    Pieprzysz, za przeproszeniem.
    Bony Pekao to był taki towar, co to tylko Pewex (i może Baltona - nie
    wiem, bo to tylko na wybrzeżu istniało) uznawał.

    Jak chciałeś coś kupić za bony, to albo Cię wyśmiali, albo w bonach cena
    wzrastała o jakieś 100% w porównaniu do ceny w $.

    --
    Pete