  • Data: 2015-01-05 17:55:25
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-05 o 10:52, Maniek4 pisze:

    > Porzadane przez Ciebie bylo by gdybym twierdzil, ze nie istnieje, ale
    > czy to bardziej racjonalne? Skoro tak samo wiemy o istnieniu jak o
    > nieistnieniu to czemu Ty zakladasz, ze nie istnieje?

    Wskaż, w którym miejscu napisałem, ze nie istnieje.

    > Poniewaz w naukowy sposob nie da sie wytlumaczyc wielu rzeczy.

    Wręcz przeciwnie. Wszystko ma swoje, naukowe wyjaśnienia. Kwestią jest
    tylko czy obecnie posiadamy wystarczającą wiedzę oraz czy chcemy dociekać.

    > Wiec z ta fizyka jest tak, ze do zaistnienia pewnego zjawiska
    > konieczne jest spelnienie okreslonych warunkow. Zeby samochod jechal
    > to najpierw trzeba go rozpedzic. Dostarczyc mu energii, znac poczatek,
    > koniec trasy i zmierzyc czas. Rzecz w tym, ze nie wszystko w ten
    > sposob da sie na dzis wytlumaczyc.

    Ale jutro może się okazać, że wiele rzeczy niewytłumaczalnych dzisiaj,
    jutro jest już znaną rzeczywistością.
    Kiedyś teleportacja była tylko fikcją, a dzisiaj prowadzone już są
    badania, które dają mocne podwaliny do teleportacji.

    > Jaki jeszcze znasz przypadek tak dokladnego i pokrywajacego sie z
    > historia przypadek zycia innego mesjasza, tego co przed i tego co po?

    Wpisz sobie w Googlach "Mesjasze", a się dowiesz.
    Oczywiście KK uważa ich za fałszywych mesjaszy i jest to zrozumiałe,
    skoro całe Chrześcijaństwo to kult mesjasza Jezusa.
    Żeby było ciekawiej to w życiu by mi do głowy nie przyszło myśleć, że
    poza Jezusem byli inni, gdybym tego kiedyś nie usłyszał od młodego księdza.