  • Data: 2015-01-09 09:24:40
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m8mjid$1ua$...@n...news.atman.pl...

    > Jest pewna różnica. Religia nie jest _po_ lekcjach, tylko w ich trakcie.

    W takim razie oburzenie niechodzących w tej sytuacji jest _słuszne_. Jak
    dotąd ani w przedszkolu ani w szkole ,mnie jako rodzica taka sytuacja nie
    spotkała i ZTCW jest to niezgodne z zaleceniami MEN.

    > Kto nie chodzi, ten traci czas (a po pobieżnej analizie programu nauki
    > religii dla klas 0-3 wyszło mi, że wszyscy tracą :->).

    Jak ktoś na taki pomysł wpadnie w szkole gdzie chodzą moje dzieci to
    pierwszy rzucę kamieniem :-)

    Pozdrawiam
    Ergie