  • 1. Data: 2010-02-09 19:01:23
    Temat: Numer specjalny "Działkowca"
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Pojawił się w sprzedaży numer specjalny 01/2010 Działkowca "Terminarz
    ochrony roślin w 2010 roku". Cena 4,80 zl
    Można w nim poczytać między innymi o:
    -uprawach wielogatunkowych
    -zwalczaniu biologicznym szkodników
    -bhp przy stosowaniu środków chemicznych
    -odpornych odmianach roślin na szkodniki
    -środkach do zwalczania chorób i szkodników
    -ochronie roślin sadowniczych, warzyw w gruncie i pod oslonami
    -ochronie roślin ozdobnych

    Miłej lektury w Roku Sikorki

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 2. Data: 2010-02-10 14:22:03
    Temat: Re: Numer specjalny "Działkowca"
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:hksbim$gpv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >(...)
    >
    > Miłej lektury w Roku Sikorki
    >
    > --
    > Jerzy Wierzchnicki

    Bardzo mi się podoba, aby to był rok sikorki.
    A głosowanie było? :-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2010-02-10 16:01:43
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krycha" napisała:

    > Bardzo mi się podoba, aby to był rok sikorki.
    > A głosowanie było? :-)

    Oczywiście, wszystko odbyło się zgodnie z zasadami:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=85402882
    Niestety, niedługo rok sikorki się kończy ;-(

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 4. Data: 2010-02-10 17:17:14
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:hkulds$rna$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Jerzy Wierzchnicki z adresu
    <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):

    > Oczywiście, wszystko odbyło się zgodnie z zasadami:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=85402882
    > Niestety, niedługo rok sikorki się kończy ;-(

    Fakt, będzie nowe głosowanie :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 5. Data: 2010-02-10 21:38:07
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hkulds$rna$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Oczywiście, wszystko odbyło się zgodnie z zasadami:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=85402882
    > Niestety, niedługo rok sikorki się kończy ;-(

    Coś mi się pomyliło ;-) Przecież sama głosowałam za "sikorką"
    Zapomniałam że "nasz rok ogrodników" nie pokrywa się z rokiem kalendarzowym.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2010-02-11 15:11:26
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Krycha pisze:

    > Zapomniałam że "nasz rok ogrodników" nie pokrywa się z rokiem
    > kalendarzowym.

    Rok ogrodników przychodzi z wiosną.
    To już niedługo ;-) a ja nie mam propozycji nowego
    patrona.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 7. Data: 2010-02-11 15:31:58
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    >        Rok ogrodników przychodzi z wiosną.
    > To już niedługo ;-) a ja nie mam propozycji nowego
    > patrona.
    >
    >        Pozdrawiam, Barbara

    Tak on potrzebny,jak dodatkowa porcja śniegu.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 8. Data: 2010-02-11 16:44:08
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    mirzan pisze:

    > Tak on potrzebny,jak dodatkowa porcja śniegu.

    I pewnie dlatego nie mam kandydata ;-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 9. Data: 2010-02-11 18:52:36
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Tak on potrzebny,jak dodatkowa porcja śniegu.

    Hejka. Mówisz i masz. ;-(
    Pozdrawiam zaspowo Ja...cki
    PS
    Rusz się, Zenek, śnieg na dworze.
    Mowię: wstań, bo będzie gorzej!
    Zenek! Wstań, bo ci przyłożę!
    Wstań, Zenek, wstań!
    Nie czas, Zenek, na kochanie,
    kiedy czas na odśnieżanie,
    śnieg na dworze, śnieg już w bramie
    wstań, Zenek, wstań"!

  • 10. Data: 2010-02-11 19:25:48
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:hl1gr3$9n2$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Mówisz i masz. ;-(
    > Pozdrawiam zaspowo Ja...cki
    > PS
    > Rusz się, Zenek, śnieg na dworze.
    > Mowię: wstań, bo będzie gorzej!

    A rano będzie - "Wstajesz i wiesz" .... co masz robić bo całą noc ma padać
    i dużo Zenków będzie miało co robić, niestety
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek