  • Data: 2018-02-19 20:56:52
    Temat: Re: OGRZEWANIA NA PODCZERWIEŃ
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam chujowa dla innych ceche charakteru. Nie lubie jak ktos innych w chuja robi.
    Nie uwazam sie za najmadrzejszego i wiedzacego wszystko. Nie znajdziesz mnie na
    grupach fizyka teoretyczana, biologia molekularna itp. Ale jak kurwa czegos sie w
    zyciu nauczylem i ktos swoimi dyrdymalami twierdzi ze jest inaczej to litosci u mnie
    nie znajdzie. Napisz ile masz lat. Moze jestes starszy od wegla i dlatego Ci sie
    wszystko pierdoli. Wiek bylby okolicznoscia lagodzaca.

    Masz chujową cechę charakteru, która zapewne przekazana jest ci w genach
    po średniowiecznych, tępych inkwizytorach, która polega na tym, że jak
    coś wykracza poza zakres twojego pojmowania wiedzy to uważasz to za
    kłamstwo i herezję. Nawet nie próbujesz dociec prawdy tylko każdego
    linczujesz.

    Co do wieku to starszego sklerotyka od ciebie na tym forum nie ma.