    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <565e0d0b$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <566024c0$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <56607557$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 3 Dec 2015 18:37:09 +0100

    W dniu 2015-12-03 o 18:10, Budyń pisze:

    > no jakis kontrowersji ja tam nie widze, budowle kamienne umieli robic, to nie
    dziwne, geometrie znali. Wiec jakos bardziej sie skłaniam ku konwencjonalnej historii
    dziejów ludzi.

    Nie dziwi Cię to, że rzeźby czy budowle nie tracą charakteru, choć nie
    byłoby możliwością wykonanie ich przez jedno pokolenie?
    Co ciekawsze nawet w naszych czasach, przy dysponowaniu nowoczesnymi
    narzędziami i przy udziale nowoczesnych maszyn i środków byłoby to
    bardzo karkołomne przedsięwzięcie, być może przekraczające nawet i nasze
    możliwości w sensownym okresie czasu.