  • Data: 2015-12-05 15:06:06
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-05 o 14:18, Budyń pisze:

    > Tyle ze tobie sie wydaje ze gdy my sie bronimy przed stosem bredni które nam sie
    próbuje przylepić - to to jest atak...

    Z atakami to ja się ciągle spotykam ze strony "pokojowo nastawionych
    Katolików".
    Czymś złym jest z mojej strony, że się bronię i nie pozwalam sobą
    manipulować, ani nie pozwalam zmuszać do zachowań narzucanych przez KK?

    > Odszedłes o koscioła - krzywda cie w katolickim kraju spotkała?

    Ciągle jestem napiętnowany.
    Całe szczęście, że Polska nie jest krajem wyznaniowym, a to dzięki temu,
    że pomimo, iż przeszło 90% społeczeństwa to rzekomo Katolicy to
    stanowcza większość odrzuca to co narzuca KK.

    > jakie błedy? Bzdury opowiadsz o adamie i ewie, i dziwisz sie ze musze gdzies cycków
    szukac.

    Jakie bzdury? Opieram się tylko na tym co jest napisane w Biblii, która
    jest uważana za największą, niepodważalną świętość.

    > Dla jasnosci i oswiecenia: kk nie czyta ksiegi rodzaju dosłownie.

    Przecież o tym pisałem :)

    > Wiec cała powysza uwaga polega na tym aby włozyć cos w usta koscioła a potem to
    wyśmiać. Takie troche brukowate.

    Nie uważasz, że jeżeli księga rodzaju nie może być czytana dosłownie to
    nie może być żadnym wiarygodnym przekazem?
    Tak więc w łeb bierze "grzech pierworodny", a skoro "grzech pierworodny"
    okazuje się bzdurną historyjką to i pozostałe historyjki, które bazują
    na "grzechu pierworodnym" także.
    Jak więc widać cała Biblia jest więc tylko beletrystyką, która zawiera
    także i dobre karty moralizujące.
    O ile tylko będzie traktowana w taki sposób to OK, ale jeżeli ktoś
    zaczyna mi mówić o jedynie słusznej prawdzie objawionej to mnie ogarnia
    śmiech.