  • Data: 2014-03-30 18:22:12
    Temat: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2014 15:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Gdy znajdą artefakt, który nie pasuje do teorii - ignorują go:
    > http://innemedium.pl/wiadomosc/dziwne-artefakty-sprz
    ed-20-tysiecy-lat-mogly-byc-czescia-wiekszej-maszyne
    rii

    Wow. A jak kopałem rów pod kabel energetyczny na swojej działce to na
    głębokości około metra znalazłem obiekty w przeliczeniu sprzed jakiegoś
    1000 lat. Pończochy, puszki po dezodorantach...

    W 1008 roku Polska była znacznie bardziej zaawansowana niż nam się wydawało!

    [ciach]

    > i cała masa innych przedmiotów znajdowanych w pokładach węgla datowanych
    > na 70-300 mln lat.

    Gdzie?