    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 22 Oct 2014 17:00:08 -0700 (PDT)
    <544752b0$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <54477031$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <m290nb$oqa$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <54481cc0$0$11144$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <54481f45$0$11144$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <54482d9f$0$11133$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Subject: Re: [OT] Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 23 października 2014 00:54:24 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A Ty rozumiem pracujesz za darmo? :) Ja pracuje zeby zarabiac kase.
    > Dlatego pytam raz jeszcze - znasz firme, ktora Ci tyle zaoferuje jako
    > pracownikowi? No nie znasz. Dlatego nie piszcie mi tu bzdur o samospelnieniu
    > i sciezce rozwoju bo jako pracownik ZAWSZE bede na gorszej pozycji pod
    > wzgledem mozliwosci rozwoju i zarabiania kasy niz przedsiebiorca /
    > moj pracodawca :)
    >
    > Znam jednego przedsiebiorce ktory zarabia do 1 mln pln / mc, znam kilku-nastu,
    > a moze kilkudziesieciu ktorzy zarabiaja powyzej 100 tys pln / mc. Ale nie znam
> [...]

    Następny co chce być najbogatszy na cmentarzu. Nie dasz rady wygrać tej konkurencji z
    dwóch powodów. W Polsce na przełomie XIX i XX wieku wygrali ją łódzcy fabrykanci. To
    pierwszy powód. Drugi. Jak by się komuś udało ich przebić z kasą to nie dostanie
    pozwolenia na zbudowanie nagrobka czy pomnika wielkości kamienicy. Najsilniejszym
    instynktem u człowieka jest instynkt zachowania gatunku. Drugim instynkt
    samozachowawczy. Znaczy się przekazać geny czyli mieć dzieci i nie pozwolić samemu
    ani sobie zrobić krzywdy czy dać się zabić albo popełnić samobójstwo. Te dwa
    instynkty zapewniają przetrwanie i rozwój gatunku. Jest jednak czynnik który może
    zakłócić oba instynkty. To chęć bogacenia się, stawiania sobie finansowych progów do
    dojścia lub przekroczenia. I nie jest istotne że progi mogą zaczynać się od małych
    wartości. To nie muszą być od razu miliony. Ludzie opanowani fobią gromadzenia
    pieniędzy a potem dóbr żyją z reguły krótko i chujowo. Nigdy nie mają czasu, wszystko
    przeliczają na kasę, za 5 złotych gówno by zjedli nawet jak mają dużo więcej. To
    działa jak duże uzależnienie od narkotyków, alkoholu. Pierdolić takie życie jak
    prowadzisz. Nawet tutaj nie potrafisz się opanować i ciągle przypominasz jaki to
    jesteś ekstra w zarabianiu kasy i że na wszystkim super interesy robisz. Ile to
    możesz oszczędzić i czego to nie możesz mieć. Idź do psychiatry bo psycholog może być
    już za cienki. Żeby jeszcze zarabianie przez Ciebie kasy miało sens. Gates co zarobi
    dużo kasy to rozda, jego życie ma jakiś cel. Zarabianie kasy przez niego tez ma cel.
    Gość zarobił miliardy a w telewizji go w sweterku i dżinsach pokazują. To znaczy że
    nie zwariował. Co masz za tą swoją kasę. Wpierdolisz trzy obiady, będziesz chodził w
    dwóch garniturach na raz. Jeździł jednocześnie na pokaz dwoma samochodami? Od
    jakiegoś czasu po tym co pisałeś czułem że z Tobą coś nie teges. Teraz wiem że do
    leczenia na głowę się nadajesz. Finał takich super biznesmenów jest prawie zawsze
    podobny. Zostają wyruchani bez gumki przez lepszych od siebie cwaniaków. Zwyczajnie
    okradzeni. Potem gorzała i drewniana jesionka w połowie życia. Budujące jest to że
    cwaniacy dymający frajerów zwyczajnie pożyją sobie za tak zdobytą kasę. Przepierdolą
    na baby i dobre życie. Z zeszytu złotych myśli. Pieniędzy nie powinni mieć ci co
    przyjemność sprawia im ich gromadzenie a nie wydawanie. Amen.