  • Data: 2012-12-12 12:29:59
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ka9mcc$119$1@news.task.gda.pl...

    > Ubezpieczenia maja to do siebie, ze nie sa z gumy..

    Taaak. ZUSowskie są z betonu. Nie i już usłyszysz w szpitalu.
    Prosty przykład. Polisa OC komunikacyjne nie wiem dokładnie ale chyba na
    kwoty 400-500tys zł cię chroni.
    Płacisz raz na rok kilka stówek i masz spokój.

    > Nie bede odpowiadal na takie pytania, bo nie uwazam, ze jest dobrze. Ale
    > nie uwazam tez, ze banialukami gloszonymi w telewizji i od ktorych na
    > swiecie sie odchodzi dzis, zalatwi sie sprawe w ciagu miesiaca.

    Odchodzi wbrew temu co chca ludzie. Wiesz że zdecydowana większość ludzi w
    ameryce jest przeciwna wprowadzaniu obowiązkowego ubezpieczenia mimo że to
    są kwoty smiesznie niskie do opłacenia?

    > Korwin nie ukrywa, ze tylko najsilniejsi zostana, a smierc przy porodach
    > to naturalna selekcja. Oczywiscie nie mozna sie nie zgodzic z diagnoza,
    > tylko nie odpowie na pytanie, czy chcialby brac udzial w tej naturalnej
    > selekcji jako odpad.

    Przeciwnicy Korwina wymyślą najtragiczniejsze scenariusze i dobiorą
    najtragiczniejsze słownictwo aby zrobić z niego oszołoma.
    Ty widzę też mówiąc "Odpad". A pomyśl o setkach dzieci bez nadziei na
    przeszczepy, operacje, leczenie tylko dlatego że NFZ nie chce zakontraktować
    większej ilości. Jakim prawem odmawia się dzieciom? Przecież w konstytucji
    mają zagwarantowane darmowe leczenie a ich rodzice płacą składki
    ubezpieczenia. To ci nie przeszkadza? Mnie tak, i uważam że skala tragedii
    ludzkiej w obecnym systemie jest dużo większa niż byłoby to po Korwinowemu.

    > No wlasnie problem w tym, ze Korwinowi to chyba nie pasuje, bo jakies dwa,
    > trzy miesiace temu (a moze i dalej) pochwalil sie swoimi oryginalnymi
    > przemysleniami na ten temat. Znajdziesz napewno jak poszukasz.

    Wiem, czytałem. Korwin czasem wyskoczy z jakimś kontrowersyjnym tematem i
    media od razu to podchwytują ale to jego sprawa.
    Nie interesują mnie wynurzenia jakiegokolwiek polityka w sprawach aborcji,
    niepełnosprawnych, jakiejkolwiek religi czy życia pedałów i lespijek. Nie
    interesuje mnie że ktoś lubi gołabki a inny flaczki. Jeśli ktoś za dużo
    poświęca tym sprawom czasu to znaczy że symuluje swoją pracę do której
    został powołany i nie poświęca czasu dla poprawy funkcjonowania państwa
    czyli nas.
    Przykłady? palibut, senyszyn, kaczor, biedroń, kopaczka, państwo grodzcy i
    mnóstwo mnóstwo innych.

    > Czy uwazasz, ze parytet zlota bedzie panaceum na kryzys w przyszlosci i
    > dlaczego?

    Pieniądz bez pokrycia to gówniany pieniądz, to narzędzie do gromadzenia
    majątków i odbierania ich przez "dopuszczonych"

    > Obecnie? Powiedz ile kosztowal pol roku po wejsciu do UE, a nie dzis.

    Wchodząc do uni niektórzy wiedzieli czym się to skończy w najbliższych
    latach od chwili wejścia.
    Miałem okazję mieszkać w Austrii gdy wchodziła do uni. Dla nich to też był
    szok gdy nagle głupie mleko podrożało 2-3 krotnie.

    > Powiedz mi, dlaczego pieniadz ma byc odwzorowany czyms namacalnym?

    http://www.wykop.pl/ramka/291516/dlaczego-pieniadz-p
    owinien-byc-oparty-na-parytecie-zlota/

    Marek