  • 1. Data: 2012-12-06 15:17:37
    Temat: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Witam,

    Polecam http://tinyurl.com/cgvxxnb

    Coraz częściej dochodzę do wniosku że ta cała nagonka na poszanowanie
    energii i środowiska to jedna wielka ściema. A chodzi tylko o naszą kasę.
    Problem jest w tym że lobbing jest tak mocny i tak skuteczny że nikt nie ma
    odwagi powiedzieć że doszło już do całkowitego wynaturzenia tego segmentu
    rynku i całość zaczyna być sterowana wszechwładnego urzędnika.

    Jak można w obecnych czasach dać możliwość aby na lokalnym rynku działała
    jedna uprzywilejowana firma? Tusk ma racje - wyborcy im tego nie wybaczą!

    nacocito

  • 2. Data: 2012-12-06 21:32:16
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Nie "wam" tylko "nam" powiedział tusk.
    Swoją drogą te POpierdółki zostały wybrane 20% głosów ogółu narodu.
    20% POmatołów narzuca reszcie obywateli coraz cięższe homonto.

    Marek

  • 3. Data: 2012-12-06 22:26:59
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    ...chomąto.

  • 4. Data: 2012-12-07 06:58:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie "wam" tylko "nam" powiedział tusk.
    > Swoją drogą te POpierdółki zostały wybrane 20% głosów ogółu narodu.
    > 20% POmatołów narzuca reszcie obywateli coraz cięższe homonto.

    Moglibyscie SPIerdalac polityka?

    Dziekuje.

  • 5. Data: 2012-12-07 07:55:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Moglibyscie SPIerdalac polityka?

    Widzę że czujesz sentyment do PISu...

  • 6. Data: 2012-12-07 08:35:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Widzę że czujesz sentyment do PISu...

    PLONK

  • 7. Data: 2012-12-07 08:55:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > PLONK

    Buahahahaha. Aż się posrałem ze strachu.

  • 8. Data: 2012-12-07 09:02:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2012 15:17, nacocito pisze:
    > Witam,
    >
    > Polecam http://tinyurl.com/cgvxxnb

    Jako przykład taniej, pismackiej popeliny? Owszem, dobry przykład.

    Ale na pewno nie jest to rzetelny artykuł.

    5-krotny wzrost może dotknąć tylko tych, co np. wyrzucają śmieci w
    lasach i przez to oddają mniej śmieci niż wynika z faktycznej ich
    produkcji. Przy okazji zniknie motywacja do wyrzucania po lasach, bo czy
    wyrzuci do lasu, czy oficjalnie zostawi w opróżnianym przez firmę koszu
    - zapłaci tyle samo.

    Dla mnie planowane opłaty będą zauważalnie NIŻSZE. I dodatkowo nie będę
    musiał pamiętać, żeby co chwila odwoływać odbiór śmieci.

    Sugeruję zapoznać się z faktycznymi ustaleniami co do wysokości
    pobieranych opłat i nie robić paniki.

  • 9. Data: 2012-12-07 09:12:03
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    > 20% POmatołów narzuca reszcie obywateli coraz cięższe homonto.

    Taka tendencja jest wszędzie w eu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2012-12-07 09:40:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    >
    > Taka tendencja jest wszędzie w eu.

    Oni chca tylko kasy i nic wiecej. To nie chodzi o zaden porzadek, czy nie
    wywozenie smieci do lasu. Nie ma to jak kogos udupic przymusowymi oplatami,
    pretekst nie ma znaczenia.

    Pozdro.. TK