  • 1. Data: 2012-12-05 20:44:12
    Temat: Okna trzyszybowe
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:

    Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same "wklady"
    z szybami zespolonymi?

  • 2. Data: 2012-12-05 23:52:27
    Temat: Re: Okna trzyszybowe
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-12-05 20:44, Ghost pisze:
    > Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:
    >
    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same
    > "wklady" z szybami zespolonymi?
    Zależy jakie masz profile w oknach (ramy). 3szybowe są szersze i cięższe
    niz 2szybowe, ale jeśli ktoś nadmiarowo dał ci ramy do 3szybowych a
    wkład 2szybowy - to się da zrobić, ale to wątpliwe...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-12-06 09:30:41
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same
    > "wklady" z szybami zespolonymi?

    Ja mam Veka i powiedziano mi ze nie ma problemu, tylko nowe listwy przyjdą
    cieńsze.

    pytanie czy warto to robić???

  • 4. Data: 2012-12-06 10:29:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:

    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same
    > "wklady" z szybami zespolonymi?

    Same wkłady nie, ale wymieniając wkłady i listwy wewnętrzne czasem tak.
    Wszystko zależy od grubości ramy - jaki gruby pakiet tam sięzmieści przy
    najcieńszych listwach wewnętrznych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-12-06 10:51:27
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 5 grudnia 2012 20:44:12 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:
    >
    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same "wklady"
    > z szybami zespolonymi?

    Co do sedna to sie koledzy wypowiedzieli.
    Ale moze alternatywnie warto rozwazyc rolety zewnetrzne? Tez troche dociepla, maja
    tez inne zalety. Z tym ze drozsze niz wymiana wkladow.

    bajcik

  • 6. Data: 2012-12-06 11:15:10
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Z tym ze drozsze niz wymiana wkladow.

    Wymiana wkładów jest sporo tańsza. Jeśli możliwa to warto to zrobić.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-12-06 11:32:18
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Witam,

    > Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:
    >
    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same
    > "wklady" z szybami zespolonymi?

    Moze ja skorzystam i podłącze sie do wątku ;-)))

    Moze ktos lapotologicznie wyjasni jak wyregulowac okna
    tak zeby:
    - tlumily halas z zewnatrz
    - byly szczelne na wysokosci i na dole - z balkonowymi mam problem.

    Generalnie nie mam pojecia jak to sie reguluje, okucia Maco.

    Tzn. podobno marudze i ze tak ma byc, ale wg mnie okna
    wymagajac lepszej regulacji.

    pozdrawiam
    Adams

  • 8. Data: 2012-12-06 15:35:15
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adams napisał:

> [...]
    >
    > Generalnie nie mam pojecia jak to sie reguluje, okucia Maco.
    >
    > Tzn. podobno marudze i ze tak ma byc, ale wg mnie okna

    Jeśli kupiłeś od producenta, to oni czasem mają w kontrakcie serwisowym
    regulację np po roku. Sprawdź, czy bezpłatnie ci tego nie zrobią

    pzdr.
    rafał

  • 9. Data: 2012-12-06 17:28:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2012 11:32:18 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > Generalnie nie mam pojecia jak to sie reguluje, okucia Maco.
    > Tzn. podobno marudze i ze tak ma byc, ale wg mnie okna
    > wymagajac lepszej regulacji.

    Imbus (4) do regulacji gora/dol lub/i ten sam imbus lub torx (15) do regulacji
    docisku. Reguluje sie bajecznie prosto, wszystko masz tutaj:

    http://www.okna-mikolajczyk.pl/montaz/regulacja-okuc
    -maco-multimatic

    Co ciekawe jak zaczalem szukac - te czopy posiadacze wentylacji grawitacyjnej powinni
    regulowac inaczej na zime (szczelnie) i osobno na lato (mniej szczelnie). Oprocz tego
    jak sciagniesz (podniesiesz) z dolnego zawiasu zaslepke - to jest tam imbus/torx - to
    tez regulacja docisku. Polecam - wszystko mialem na "normal", poregulowalem i teraz
    klamka chodzi "ciezej" ale za to jest duzo ciszej i szczelniej!! Ja mam wentylacje
    mechaniczna wiec zostawiam tak juz na zawsze (zaden buc przy kupnie okien mi nie
    powiedzial ze to sie reguluje wedlug potrzeby :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2012-12-07 09:55:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Moje akwarium w zime niezle daje w dupe - takie pytanie:
    >
    > Czy da sie zrobic z dwuszybowcyh trzyszbowe wymieniajac tylko same
    > "wklady" z szybami zespolonymi?

    Dzieki wszystkim. Mam veka wiec chyba w przyszlym roku podmianka - szkoda
    ich troche.

    Rolety to pomylka, przeciez nie bede w dzien zamykal, w dodatku skoro ma byc
    drozej...