  • 1. Data: 2012-12-03 19:54:19
    Temat: krycie blachodachówką - ceny
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Kolejne pytanie, gdyż kopara lekko mi opadła jak się dowiedziałem ile
    życzą sobie za pokrycie dachu.

    Jest tak:
    - dach 2 spadowy, prosty, żadnych kominów czy wentylacji.
    - dwa spady długości 45m i szerokie na powiedzmy 8m (a może odwrotnie -
    nie wiem jak się podaje)
    - do tego kopertowy, wymiarowo (ściany) 10x15m, bez zbędnych udziwnień
    - orynnowanie oczywiście w komplecie.

    Łącznie wychodzi 913mkw pokrycia.
    Wybrałem blachodachówkę modułową rukki, osprzęt towarzyszący zresztą też.

    Pytanie, ile może kosztować położenie folii, a następnie blachodachówki
    w takich warunkach? Sama robocizna, gdyż materiały mam wycenione.

    Ktoś może podpowiedzieć - choćby oszacować?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-12-06 22:50:17
    Temat: Re: krycie blachodachówką - ceny
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Rozumiem,
    to może chociaż jakiś przykład - żebym skalę złapał?

    Irek.N.

  • 3. Data: 2012-12-07 08:41:01
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 22:50:17 +0100, Irek N. napisał(a):

    Witaj,

    > to może chociaż jakiś przykład - żebym skalę złapał?

    Jak ja pytałem tak dla rozeznania (też dach dwuspadowy, ale kominy i okna)
    to zakres prac: folia, łaty, kontrłaty, blacha wychodził od 25 do 40 zł m2
    w zależności od ekipy. Za blachę z posypką chcieli o 5 zł więcej na metrze,
    ponieważ ponoć szybko im noże tępi.

    --
    scruffty

  • 4. Data: 2012-12-07 20:32:15