  • 1. Data: 2012-12-03 16:45:17
    Temat: gdzie kupić kabel grzejny i jaki?
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl>

    Witam,

    mrozy nadchodzą i sieją postrach...

    Chcę zabezpieczyć przed mrozem rurę wodociągową i licznik. Chyba najlepszym
    rozwiązaniem jest użycie kabla grzejnego. Mam 3 wyjścia:
    1) kabel taki jaki stosuje się w terrarium, moc 15W/3,5m, cena 30zł, grzałby
    bez przerwy, np. taki:
    http://allegro.pl/przewod-silikonowy-grzejny-kabel-1
    5w-d-350cm-terra-i2832528638.html
    2) to samo co powyżej, ale zastosować termoregulator (dodatkowe 60-100zł),
    3) kabel samoregulujący, 10-15W/m, cena 40-50zł/m.

    Nie chcę inwestować dużych pieniędzy, bo to rozwiązanie tylko tymczasowe, na
    najbliższe 3 miesiące. 15W chyba powinno spokojnie wystarczyć, to sporo.

    Gdzie taki kabel oprócz sklepów zoologicznych można nabyć? Markety
    budowlane?

    Chyba nic lepszego niż kabel grzejny nie wymyślę...

    Pozdrawiam,
    BWP