  • 1. Data: 2012-12-04 11:08:51
    Temat: Z cyklu ocieplenie dachu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Dom wybudowano za bardzo bardzo bardzo bardzo dużo kasy. Budowała to firma
    bardzo bardzo bardzo poważna, ogólnokrajowa, taka od dużych budowli raczej.
    Budowa trwała od kwietnia do połowy października, mieli swój dźwig, w
    porywach do 3 baraków kontenerowych, uwijało się ty w porywach do 30tu osób
    naraz, były często dni kiedy ładnie ubranych w białych kaskach było jak
    pieczarek na półce w Biedronce.

    A oto efekt
    http://fotoo.pl/show.php?img=444413_budynek.jpg.html
    http://fotoo.pl/show.php?img=444414_budynek1.jpg.htm

    To jest ten dom o którym tu kiedyś pisałem, że nie miał odgromu na kominie.
    Odgrom pojawił się po dłuższym czasie więc widać że jakiś inspektor to
    zauważył i kazał poprawić.

    Marek

  • 2. Data: 2012-12-04 11:26:56
    Temat: Re: Z cyklu ocieplenie dachu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    No to jeszcze jedno zdjęcie.
    http://fotoo.pl/show.php?img=444425_budynek2.jpg.htm
    Na pierwszym planie fragment domu o którym mowa a na drugim dla porównania
    jakiegoś z lat 60-70'

    Marek

  • 3. Data: 2012-12-04 12:14:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 11:26:56 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > No to jeszcze jedno zdj�cie.
    >
    > http://fotoo.pl/show.php?img=444425_budynek2.jpg.htm
    >
    > Na pierwszym planie fragment domu o kt�rym mowa a na drugim dla por�wnania
    >
    > jakiegoďż˝ z lat 60-70'

    Prawda jest taka ze jak ocieplenia nie zrobisz sam to fachowcy nie zrobia dobrze.
    Praca z wełną dość niewdzięczna fuszerki łatwe do ukrycia przez fachofców/ trudne do
    wykrycia przez inwestora.
    Nigdy bym nie zlecił robienia tego etapu jakimkolwiek fachowcom. Szczególnie
    układanie wełny. Bo np zabudowę płytami GK to już ok.
    Ale zlecenie docinania i układania wełny oraz jej sznurowanie itp to proszenie sie o
    kłopoty.

  • 4. Data: 2012-12-04 13:02:27
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

[...]
    ---------------------------------

    To niestety jest prawda, na szczescie sam u siebie robiłem wełne
    i teraz u sąsiadów topi się snieg a u mnie leży :)

    drugą warstwę wełny juz zrobili mi experci od płyt GK, jak kupiłem 15cm to
    krzyczeli ze oszalałem ze 5cm by spokojnie wystarczyło i chcieli aby to
    wymieniał na 5cm :)

  • 5. Data: 2012-12-04 13:59:05
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.12.2012 11:08, 4CX250 pisze:

    > A oto efekt
    > http://fotoo.pl/show.php?img=444413_budynek.jpg.html
    > http://fotoo.pl/show.php?img=444414_budynek1.jpg.htm

    Teraz fajnie widać kto ma szczyty dociągnięte do dachu..
    Widziałem taki rodzynek, gdzie to krokwie można było dokładnie policzyć,
    no i oczywiście rozkład pomieszczeń na poddaszu tez było widać jak na
    dłoni...
    A to że nad okapem ino śnieg, a cała reszta czarna to "standard"..

  • 6. Data: 2012-12-04 14:54:17
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

> [...]
    > dłoni...
    > A to że nad okapem ino śnieg, a cała reszta czarna to "standard"..

    Sąsiad moj tak ma, przy okazji zrobię zdjęcie i wrzucę,
    budowal rok temu, wełnę dawał tylko pomiędzy krokwie 15cm
    drugiej warstwy nie dawał, ale za to solary ma na dachu :)

    nie znał się a nie miał kto doradzić doradzali budowlańcy co to robili
    pewnie za robotę poddasza od 1m2 wzieli tyle samo co by mieli robić
    z drugą warstwą wełny

    pozdrawiam
    AT

  • 7. Data: 2012-12-04 15:16:25
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Dom wybudowano za bardzo bardzo bardzo bardzo dużo kasy.

    Jeśli nie będzie się skraplać na tych mostkach to pół biedy. Skoro bogaty to
    i straty mu nie straszne. Kto bogatemu zabroni? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-12-04 20:30:20
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Czesc ;-)
> [...]
    > 30tu osób naraz, były często dni kiedy ładnie ubranych w białych kaskach
    > było jak pieczarek na półce w Biedronce.

    Tzn. jest dobrze, bledow nie widac, mozna sie czepiac
    ze samemu mozna lepiej - ja lepiej nie zrobie.
    IMHO jak na robote wykonana przez firme wyglada
    to dobrze.
    To pierwsze sniegi, mroz w zasadzie zaden,
    trudno w tej chwili oceniac.

    pozdrawiam
    Adams

  • 9. Data: 2012-12-05 00:18:15
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    4CX250 wrote:
    > Dom wybudowano za bardzo bardzo bardzo bardzo dużo kasy. Budowała to
    > firma bardzo bardzo bardzo poważna, ogólnokrajowa, taka od dużych
    > budowli raczej. Budowa trwała od kwietnia do połowy października,

    Piane by zamowil, stac go a piane spitolic trzeba chciec.

    Klimatyzatory split ;) :P Jeju domek nie ma systemu rekuperacji z dodatkowa
    klimatyzacja? To jakis bogaty ale nie kumaty kazal budowac... lipa.

  • 10. Data: 2012-12-05 08:49:09
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-04 20:30, Adams pisze:
> [...]
    > IMHO jak na robote wykonana przez firme wyglada
    > to dobrze.
    > To pierwsze sniegi, mroz w zasadzie zaden,

    Zgadzam się z tobą na tych zdjęć nie widać czy to problem samego
    ocieplenia czy może aury. Ja bym się skłaniał do tego drugiego.

    Na jednej połaci są ładne sople na innych nie więc może to świadczyć o
    tym, że powstały one na skutek zewnętrznego ciepła. Bo koro śnieg
    topiony byłby od dachu to dlaczego tych sopli nie ma tak samo na jednej
    i drugiej stronie. Oczywiście sople nie świadczą o tym, że dach jest
    dobrze ocieplony. A te zdjęcia nie świadczą, że jest źle ocieplony.
    Trzeba poczekać na mroźniejsze dni.

    Ariusz