    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z cyklu ocieplenie dachu
    Date: Wed, 05 Dec 2012 08:49:09 +0100

    W dniu 2012-12-04 20:30, Adams pisze:
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc ;-)

    > Tzn. jest dobrze, bledow nie widac, mozna sie czepiac
    > ze samemu mozna lepiej - ja lepiej nie zrobie.
    > IMHO jak na robote wykonana przez firme wyglada
    > to dobrze.
    > To pierwsze sniegi, mroz w zasadzie zaden,
    > trudno w tej chwili oceniac.
    >
    > pozdrawiam
    > Adams

    Zgadzam się z tobą na tych zdjęć nie widać czy to problem samego
    ocieplenia czy może aury. Ja bym się skłaniał do tego drugiego.

    Na jednej połaci są ładne sople na innych nie więc może to świadczyć o
    tym, że powstały one na skutek zewnętrznego ciepła. Bo koro śnieg
    topiony byłby od dachu to dlaczego tych sopli nie ma tak samo na jednej
    i drugiej stronie. Oczywiście sople nie świadczą o tym, że dach jest
    dobrze ocieplony. A te zdjęcia nie świadczą, że jest źle ocieplony.
    Trzeba poczekać na mroźniejsze dni.

    Ariusz