  • 191. Data: 2012-12-11 16:13:01
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:50c73666$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Sam na oszołoma wychodzisz szastając na prawo i lewo rewelacjami na
    > glinianych nogach.

    Rewelacja spod piora samego Korwina
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowani
    e-i-brak-wodowania/

  • 192. Data: 2012-12-11 16:18:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 15:39:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > sluzby zdrowia. Zamiast wplat do ZUS na sluzbe zdrowia i ogolnie dotowania,
    >
    > powinnismy dbac o to sami, a za wizyte u lekarza placic normalnie. To jego
    >
    > poglady i wiesz, kiedy chodzi o grype to OK moglbym sie zgodzic. Tym czasem
    >
    > terapia nowotworowa kosztuje tak pewnie z 50 tysi. Zakladam, ze miesiecznie
    >
    > odkladasz sobie w formie jakiegos ubezpieczenia kapitalowego kwote 900zl.
    >
    > Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat. Byle zawal to 12 tysi. Czy
    >
    > naprawde Tobie to sie zepnie?

    Znam paru takich co to w szarej strefie niby swiadomie sie obracają bo ZUS
    ubezpieczenia itp im niepotrzebne. MW sumie wisi mi to ich wybór ale mam przeczucie
    graniczące z pewnaścią ze jak troszkę latek im dojdzie, zdrówko zacznie szwankowac ip
    to będa pierwsi w kolejkach po zasiłki i w marszach protestatcyjnych jaka to służba
    zdrowia jest be trzeba płacic kilka tysi za pobyt w szpitalu

  • 193. Data: 2012-12-11 16:19:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 12:17:10 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    >pisał że trzeba zlikwidowac ograniczenia predkosci w miescie bo jak teraz
    >jest 50 km to auto przez >skrzyzowanbie 10sek npo przejzdza. Jakby byłoo
    >wolno jechac 100km na godzine to ryzyko wypadku >mniejsze bo auto na
    >skrzyzowaniu tylko 5 sekund będzie. Takich bzdur pisał setki i moge sporo
    >zacytowac-

    Ale to jest wlasnie ten populizm, byc moze on sam w to nie wierzy, ale wie,
    ze znajda sie idioci, ktorzy uwierza (a sporo kierowcow nie lubi
    ograniczenia do 50).

  • 194. Data: 2012-12-11 16:24:30
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > No nie no, przeciez ubezpieczenie (obojetnie czy panstwowe czy prywatne)
    > polega na tym, ze setka ludzi zbiera sie na jednego rakowca. Nie w tym
    > miejscu jest problem Korwina. I nie Kowrin wymyslil ubezpeieczenia.

    Ghost, ja sie z Toba zgadzam tylko pokazuje, ze materia nie jest tak prosta
    jak ja przedstawia Korwin. Ot zlikwidowac ZUS i gotowe. Taki rodzaj
    ubezpieczenia obowiazywal w USA i jak to sie sprawdzalo we wszystkich
    przypadkach, bardziej rozgarnieci doczytaja.

    Pozdro.. TK

  • 195. Data: 2012-12-11 16:42:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    I z powodu jego opinii nt. niepełnosprawnych głosujesz na socjalistów?
    Ważna jest gospodarka a raczej wolność gospodarcza i dofinansowanie państwa
    w jego krytycznych obszarach.
    Zdrowie, edukacja to towary a nie dobro czy prawo.
    Od ciężkich chorób można się ubezpieczyć - prywatnie, bez przymusu. Ty byą
    tak zrobił i masa innych rozsądnych ludzi także.
    Idiota, który tego nie zrobi - niech cierpi - chcącemu nie dzieje się
    krzywda - to jest sprawiedliwe.
    Ktoś powie - to nie ludzkie. Ludzkie jest pomagać innym ale za własną kasę.
    Pomaganie innym za cudze pieniądze nie ma z tym nic wspólnego.

  • 196. Data: 2012-12-11 16:43:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Przeciez to jego poglady i pomysly.

    To nie jego pomysły. To normalna, zdrowa ekonomia. To austriacka szkoła
    ekonomii czyli Mises, Hayek, Friedman i inni.

  • 197. Data: 2012-12-11 17:20:21
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:
> [...]
    > Od ciężkich chorób można się ubezpieczyć - prywatnie, bez przymusu. Ty
    > byą tak zrobił i masa innych rozsądnych ludzi także.

    A jak ktoś jest zbyt młody by się ubezpieczyć, a nie ma rodziców, czy
    kogokolwiek kogo stać na opłacenie jego składki ?

    A przy okazji w jaki sposób ubezpieczane by były dzieci ?

    pzdr.
    rafał

  • 198. Data: 2012-12-11 17:27:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A jak ktoś jest zbyt młody by się ubezpieczyć, a nie ma rodziców, czy
    > kogokolwiek kogo stać na opłacenie jego składki ?

    > A przy okazji w jaki sposób ubezpieczane by były dzieci ?

    Dzieci są własnością rodziców, więc to rodzice decydują.
    Jak ktoś popadnie w problemy nieważne młody czy stary - musi liczyć na pomoc
    innych ludzi, kościoła, organizacji charytatywnych itp.

  • 199. Data: 2012-12-11 17:38:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Jak ktoś popadnie w problemy nieważne młody czy stary - musi liczyć na
    > pomoc innych ludzi, kościoła, organizacji charytatywnych itp.

    Biedne sierotki, bez wlascicieli.

  • 200. Data: 2012-12-11 17:41:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@r...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik quent napisał:

    >A jak ktoś jest zbyt młody by się ubezpieczyć, a nie ma rodziców, czy
    >kogokolwiek kogo stać na opłacenie jego składki ?

    >A przy okazji w jaki sposób ubezpieczane by były dzieci ?

    Niech zdychaja "chcacemu nie dzieje sie krzywda". W naturze tez by zdechly,
    a przeciez narod powienien sie skladac z silnych jednostek, tylko dzieki nim
    parcie na wschó... ops.