    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ka5n60$g66$3@dont-email.me> <50c6df9b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka72p5$6c6$1@news.task.gda.pl>
    <50c71271$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka73vh$98h$1@news.task.gda.pl>
    <50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl> <ka7q61$18ib$1@news2.ipartners.pl>
    <ka9mcc$119$1@news.task.gda.pl>
    <50c86ac0$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kaa04t$p1s$1@news.task.gda.pl>
    <50c88acd$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kaa6st$870$1@news.task.gda.pl> <kaad9q$2h2j$1@news2.ipartners.pl>
    <kaash8$bmf$1@news.task.gda.pl> <kab13r$2qjl$1@news2.ipartners.pl>
    <kacb2f$nff$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Date: Thu, 13 Dec 2012 11:55:54 +0100

    news:kacb2f$nff$1@news.task.gda.pl...

    > Ale co Ci sie niezgadza konkretnie, bo nie wiem do czego sie odniesc.
    > Pieniedzy nie musi byc tyle co towaru, bo co z tymi co trzymaja w
    > skarpecie?

    To że w razie W. będą gołodupcami z papierami bez pokrycia.

    > Nie mam ani jednej karty platniczej...
    Trochę mnie to dziwi. Czytając cię tu teraz i czasem wczesniej odniosłem
    wrażenie że masz jakiś bezpośredni kontakt z finansami. Nie wiem. A może i
    nie powinno dziwić?

    > Co do przelewow, to wiesz.... Kiedys powiedzialem jednej pani, ze jak z
    > Katowic wyjdzie jej taniej zawiezienie pieniedzy do Gdanska to jej wolny
    > wybor. Nie musi robic przelewu bankowego.

    Wieźć pieniądze rzeczywiste a przelac wirtualnie to chyba dwie rózne sprawy.
    To tak samo jak pojechać na rozmowę albo zadzwonić.

    > Oczywiscie, ze nie pozwalaja. Te teorie o parytecie to jak Palikota
    > nagonka na kosciol. Pierdzielic cos byle inaczej niz reszta, czyms
    > przeciez trzeba sie wyroznic. Sek w tym, ze ja glosujac chce w to wierzyc,
    > a nie wierze. Mam wrazenie, ze nie wierza i tworcy pogladow, a mnie nie
    > interesuje innosc na sile. Poki nie zobacze, ze gloszone slowa sa
    > prawdziwe i racjonalne, tak dlugo nie bede popieral populistow myslacych
    > wylacznie o wlasnej karierze i bycie.

    Nie będę już przedłużał bo mi się nie chce. Moje zdanie na koniec jest
    takie.
    Jest mnóstwo tematów " Korwinowych" które nadają się jak najbardziej do
    wprowadzenia i naprawdę mielibyśmy w neijednej dziedzinei życia lepiej.
    Niestety przesłaniane są tym Korwinowym "pierdoleniem przygłupa" jak to ci
    przeciwniocy określają. Dla wielu Nie ważnejest, że dzisiejsze realia szybko
    zweryfikują możliwość wprowadzania jednych i drugich i wprowadzone mogły być
    naturalną selekcją tylko te właściwe, lepiej jest upierdolic wszystko
    uważając że Korwin '"pieprzy głupoty".
    Wylewamy dziecko z kąpielą. Tyle w sprawie odrzucania wszystkiego co
    proponuje Korwin.

    Marek