    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 13 Dec 2012 05:10:41 -0800 (PST)
    <ka5n60$g66$3@dont-email.me> <50c6df9b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka72p5$6c6$1@news.task.gda.pl>
    <50c71271$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka73vh$98h$1@news.task.gda.pl>
    <50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl> <ka7q61$18ib$1@news2.ipartners.pl>
    <ka9mcc$119$1@news.task.gda.pl>
    <50c86ac0$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kaa04t$p1s$1@news.task.gda.pl>
    <50c88acd$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kaa6st$870$1@news.task.gda.pl> <kaad9q$2h2j$1@news2.ipartners.pl>
    <kaash8$bmf$1@news.task.gda.pl> <kab13r$2qjl$1@news2.ipartners.pl>
    <7...@g...com>
    <50c9a9c4$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 11:11:06 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Nie po to się pozbyłem kart kredytowych aby do nich wracać. A miałem złotą
    >
    > kartę w BPH i indywidualnie obsługiwany byłem w pokoju na piętrze.
    >
    > Dziękuję. Nie chcę więcej. Mam ku temu powody.
    Ja tez nie jestem zwolennikiem zadłużania się w kartach kredytowych. Ale ich
    rozsądnego używania to i owszem. Chyba ze dwa lata temu mbank zaproponoweał mi kartę
    z limitem prawie 100tys i bodajże 54 dni okres bez odsetek. Lokaty tzw bezbelkowe
    jednodniowe były wtedy nawet w granicach 7%. W mBank był taki fajny myk ze można było
    zrobić przelew z karty na rachunek i było to zaliczane jako operacja bezgotówkowa.
    Wiec tak sobie przelałem 95tys na lokaty, po 50 dniach z środki z tych lokat
    przelewałem na spłate karty itd. I wszystko zdalnie via net bez wizyt osobistych w
    bankach. Wiec bankowe 95tys prawie non stop leżało sobie na lokatach. Dopiero
    stosunkowo niedawno mbank zablokował możliwość przelewu z karty więc podziękowałem im
    za kartę i limit zamknełem. Przez cały ten okres nie zarobili na mnie ani grosza na
    odsetkach czy opłatach.
    Teraz mam jedną kartę kredytowa do płatnosci za paliwoi(zwracaja 5%) i rachunek w
    banku gdzie za zakupy internetowe zwracaja równiez 5%.