  • Data: 2012-12-08 14:07:49
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...
    > Zgadzam sie z nim w wielu kwestiach, ale JKM jako osoba nie nadaje sie do
    > pelnienia jakichkolwiek funkcji publicznych.

    Również mam mu wiele do zarzucenia w kwestii marketingu politycznego.
    Niepotrzebnie porusza często trzeciorzędne ale trudne tematy, którymi zraża
    do siebie niezdecydowanych. Media bardzo chętnie podchwytują takie
    wypowiedzi i przedstawiają je wyrwane z kontekstu aby jeszcze bardziej
    podkręcić temat.
    Jednak w kwestii gospodarki, konstrukcji i roli państwa (co jest
    najważniejsze) słusznie prawi i zamiast marudzić jaki to JKM jest zły lepiej
    popierać go w tym co robi.
    Ewentualnie można spróbować zrobić to lepiej ;-)