  • Data: 2012-12-10 14:46:33
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W sobote miałem okazje pogadać z dwoma radnymi. Wychodzi na to że u nas
    >jednak przyjeta będzie opcja "od osoby" Osoby liczone wg oświadczenia
    >własciciela nieruchomości. >Kwota to 8,5zł za segregowane i 15zł za
    >niesegregowane.
    >W moim przypadku 25,5zł to kwota do przełknięcia. Plusik tego jest taki że
    >nie będe już musiał plastyków, papieru i szkła wynosić do ogólnodostepnych
    >pojemników tylko mi to z >przed domu zabiorą;)

    Ja jestem ciekawy jak będzie u mnie ...

    W Toruniu ustalili że też będzie od osoby i 12,5zł (za segregowane śmieci) i
    i 25 za niesegregowane ...

    U Ciebie duuużo taniej ...
    W Toruniu zwykłe złodziejstwo bo zapewne dużo będzie płaciło 25zł bo nie
    będzie możliwości segregacji lub spółdzielnie będą miały to gdzieś bo i tak
    lokator zapłaci ...

    Ciekawy jestem jak będzie u mnie w gminie. Mam nadzieję że będzie od osoby ,
    ale cena jakaś "normalniejsza" bo uważam że w Toruniu ceny są za wysokie ...