    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT chinski fenomen
    Date: Wed, 26 May 2010 04:57:10 -0700 (PDT)

    On 26 Maj, 13:46, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > Dla mnie dojrzałe społeczeństwo to np. Szwajcarzy. I bynajmniej nie
    > dlatego, że dostatnio żyją i nie pracują ponad siły. A dlatego, że w
    > powszechnym głosowaniu potrafią sobie sami podwyższyć podatki, mając
    > świadomość, że jest to z jakiegoś powodu potrzebne. Mają też odwagę
    > powiedzieć głośno, że nie życzą sobie meczetów i basta.

    A widzisz. A ja np uwazam ze dojrzale spoleczenstwo to i hindusi
    (wiedza gdzie jest czyje miejsce) i chinczycy (tak samo wiedza co komu
    wolno a podejscie do zycia maja bardzo pragmatyczne - odwrotnosc
    naszej milosci - zenia sie z rozsadku a uczucie wyksztalcaja w trakcie
    malzenstwa - to tak nawiasem). Dlatego tak troche dziabnalem Manka4
    zeby sie zdecydowal bo taka perspektywa nie jest uzyteczna przy tym
    co analizuje.
    Ale to nie rozwazania na grupe budowlana :)

    --
    Lukasz Sczygiel