  • 1. Data: 2010-05-24 17:12:41
    Temat: OT chinski fenomen
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uszanowanie.

    Tak mnie jakos natchnelo po jednym z watkow poruszajacych chinskie produkty
    i ich ceny:
    http://tech.wp.pl/kat,1009791,title,Chinski-koszmar-
    robotnikow-skladajacych-iPhonea,wid,12298285,iwiadom
    osc.html?ticaid=1a393

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-05-24 17:17:55
    Temat: Re: OT chinski fenomen
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message
> [...]
    > produkty i ich ceny:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009791,title,Chinski-koszmar-
    robotnikow-skladajacych-iPhonea,wid,12298285,iwiadom

    A widzisz :-) Nawet wielkie marki Amerykańskie zwiały już do chin :-)
    Kogo to obchodzi, że Chińczyk popełnił samobójstwo ? :-) Zapewne nie
    użytkownika ajfona :-)

  • 3. Data: 2010-05-24 17:20:39
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > A widzisz :-) Nawet wielkie marki Amerykańskie zwiały już do chin :-)
    > Kogo to obchodzi, że Chińczyk popełnił samobójstwo ? :-) Zapewne nie
    > użytkownika ajfona :-)

    A widziales relacje zarobkow zatrudnianych psychologow do zarobkow
    robotnikow?
    W dojzalym spoleczenstwie to by nie przeszlo, dla tego ciemnote daje sie tak
    wykorzystywac. Zobaczymy jak dlugo oni sie dadza.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-05-24 17:29:32
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]
    > W dojzalym spoleczenstwie to by nie przeszlo, dla tego ciemnote daje sie
    > tak wykorzystywac. Zobaczymy jak dlugo oni sie dadza.

    Ale w populacji 700.000 ludzi będzie iluś wariatów,samobójców, morderców
    itp.

    W kontynentalnych płaca minimalna $40. W Sendzen bliżej cywilizacji to
    więcej płacą :-) W Ningbo/Cixi jak podnieśli to firmy szczególnie szyjące
    zwiały 150km dalej.
    Ty byś nie chciał żeby 1.5 miliarda ludzi zostało spuszczonych z kagańca :-)
    Lepiej niech tam jest ta ich komuna :-)

  • 5. Data: 2010-05-25 09:16:00
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-24 19:20, Maniek4 pisze:
> [...]
    > W dojzalym spoleczenstwie to by nie przeszlo, dla tego ciemnote daje sie tak
    > wykorzystywac. Zobaczymy jak dlugo oni sie dadza.

    To nie ma nic wspólnego z dojrzałością społeczeństwa. To kwestia czysto
    rynkowa. Nawet najdojrzalsze społeczeństwo jeść musi. W Ameryce w czasie
    wielkiego kryzysu ludzie stali pod bramami fabryk tak samo jak Chińczycy
    dzisiaj.

    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2010-05-25 09:31:57
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rynkowa. Nawet najdojrzalsze społeczeństwo jeść musi. W Ameryce w czasie
    > wielkiego kryzysu ludzie stali pod bramami fabryk tak samo jak Chińczycy

    Porownujesz wielki kryzys do stanu permanentnego? Wielki kryzys byl jak
    wojna, zdarzyl sie niemal z dnia na dzien.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-05-25 09:44:51
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Porownujesz wielki kryzys do stanu permanentnego? Wielki kryzys byl jak
    > wojna, zdarzyl sie niemal z dnia na dzien.

    Stan permanentny? A jakie były zarobki w Polsce jeszcze do niedawna? Nie
    czasem jakieś 30-40$?

  • 8. Data: 2010-05-25 10:01:23
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-25 11:31, Maniek4 pisze:
    > U?ytkownik "shaman"<s...@p...wytnij.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Porownujesz wielki kryzys do stanu permanentnego? Wielki kryzys byl jak
    > wojna, zdarzyl sie niemal z dnia na dzien.

    A jakie dla tych ludzi to ma znaczenie kiedy zaczął się kryzys i jak
    długo trwa. Dla nich liczy się tu i teraz. Tak bylo w Stanach i tak jest
    w Chinach i wszędzie gdzie nie ma co do garnka włożyć.

    PZDR
    Shaman

  • 9. Data: 2010-05-25 16:26:13
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości news:htg66n$u0m$1@news.onet.pl...

    > Stan permanentny? A jakie były zarobki w Polsce jeszcze do niedawna? Nie
    > czasem jakieś 30-40$?

    Przez cichosiedzenie sie zmienilo?

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2010-05-25 16:27:25
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > A jakie dla tych ludzi to ma znaczenie kiedy zaczął się kryzys i jak długo
    > trwa. Dla nich liczy się tu i teraz. Tak bylo w Stanach i tak jest w
    > Chinach i wszędzie gdzie nie ma co do garnka włożyć.

    Nie przeczytales linku. Sprawdz kto nie ma a kto ma.

    Pozdro.. TK