  • 1. Data: 2010-05-24 06:58:58
    Temat: zalanie łazienki, sufit podwieszany
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Witam.
    Mam taki problem - od jakiegoś czasu przecieka mi brodzik, nie zauważyłem
    tego. Moja sąsiadka wczoraj powiedziała mi, że ma zacieki na suficie
    podwieszanym w łazience. Wyciek jest na tyle mały, ze woda nie przechodzi
    niżej - nie kapie z sufitu. Ponieważ sąsiadka jest osobą starszą i do tego
    bardzo grzeczną/dobrą, nie powiedziała mi wcześniej, dopiero teraz jak robi
    remont pokoju to fachowiec jej kazał.

    I teraz 2 kwestie:
    - jak naprawić szkodę ? sąsiadka chce po prostu pomalować sufit, ale czy nie
    trzeba go od nowa założyć ? (oczywiście u mnie wzywam hydraulików do
    brodzika)

    - jestem ubezpieczony (także OC) - czy ubezpieczyciel pokryje wydatek u
    sąsiadki ?

    Proszę o opienie, jak załatwić tę sprawę.

    Pzdr
    owp

  • 2. Data: 2010-05-24 09:24:12
    Temat: Re: zalanie łazienki, sufit podwieszany
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    owp napisal:
> [...]
    > sąsiadki ?
    > Proszę o opienie, jak załatwić tę sprawę.

    Przede wszystkim trzeba sprawdzić, czy to przeciek od ciebie, czy jej własne
    skropliny. Ten drugi wariant jest prawdopodobny z uwagi na nikłą ilość wody.
    Tak, czy inaczej, bez rozbiórki sufitu nic się nie stwierdzi.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-05-24 10:53:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o opienie, jak załatwić tę sprawę.

    Zgłosić do ubezpieczyciela. On wypłaci sąsiadce odszkodowanie a Ty sprawdż
    przyczyne zacieku i usuń aby sie nie powtórzyło.

    Nic więcej nie musisz robić
    Moi lokatorzy zalali sasiadke(pękł wąz od pralki)- zgłosiłem szkodę z mojego
    OC(hestia). Nic mnie więcej nie obchodziło, sasiadka wyceniła straty podała
    ubezpieczycielowi i dostała odszkodowanie. Nawet nie wiem ile bo hestia
    chyba nie miął nawet obowiazku aby mnie o tym informować.
    Składka roczna za OC w nuieruchomościach to są na prawdę niewielkie kwoty i
    warto wykupić

    Krzysiek