  • 1. Data: 2010-05-23 13:12:48
    Temat: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: cszczotka <c...@g...com>

    Witam,
    Jeden z fachowców sporządził mi kosztorys prac związanych z
    wykończeniem łazienki ( prosta łazienka bez WC, plytki beda kładzione
    do wyskosci 175 cm ). Kosztorys ten obejmuje tylko robocizne bez
    materiałów.. Poniżej ten kosztorys. Rejon prac to okolice Bielska -
    Białej.
    Pytanie do was jak te podane ceny mają się do rzeczywistości ? Czy są
    niskie, umiarkowane czy też zawyżone ?

    opis robót ilość jd cena jednostkowa wartość

    płytki podłoga 4 m2 40,00 zł 160,00 zł
    płytki ściana 14 m2 40,00 zł 560,00 zł
    obróbka płytki kąt450 4 mb 45,00 zł 180,00 zł
    otwór w płytce 12 szt 11,50 zł 138,00 zł
    silikonowanie 21,64mb 4,50 zł 97,38 zł
    akrylowanie 16,25mb 4,50 zł 73,13 zł
    folia w płynie 6 m2 3,30 zł 19,80 zł
    regipsy klejone 18,5 m2 25,00 zł 462,50 zł
    montaż kasty 1 szt 165,00 zł 165,00 zł
    montaż konstukcji 9 mb 6,00 zł 54,00 zł
    szpachlowanie 12 m2 16,00 zł 192,00 zł
    montaż wanny 1 szt 150,00 zł 150,00 zł
    obudowa wanny 1 szt 350,00 zł 350,00 zł
    biały montaż 1 szt 75,00 zł 75,00 zł
    oświetlenie 1 szt 25,00 zł 25,00 zł
    malowanie 12 m2 17,00 zł 204,00 zł
    obróbka okien 1 szt 150,00 zł 150,00 zł
    montaż bateri 2 szt 65,00 zł 130,00 zł
    gruntowanie 28 m2 2,00 zł 56,00 zł

    Suma 3 241,81 zł

  • 2. Data: 2010-05-23 15:54:56
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 06:12:48 -0700 (PDT), cszczotka napisał(a):

    > Pytanie do was jak te podane ceny mają się do rzeczywistości ? Czy są
    > niskie, umiarkowane czy też zawyżone ?

    Kilka miesięcy temu, kiedy jeszcze się zajmowałem wykończeniówką,
    powiedziałbym że ceny raczej umiarkowane ze wskazaniem na niskie;
    aczkolwiek tak prywatnie to wystrzegałbym się "fachowca" który używa
    zwrotów typu "regipsy" czy "montaż kasty" (jak rozumiem chodzi o stelaż do
    wc).

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-05-23 20:12:01
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Kilka miesięcy temu, kiedy jeszcze się zajmowałem wykończeniówką,

    A nie zajmujesz sie juz wykonczeniowka?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-05-23 20:14:30
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    scream napisal:
    > Już nie. Dałem sobie spokój, bo nie miało to już najmniejszego sensu.

    Ekonomia czy użeranie się z kapryszącymi zleceniodawcami?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-23 20:14:52
    Od: scream <n...@p...pl>

  • 6. Data: 2010-05-23 20:30:55
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > Ekonomia czy użeranie się z kapryszącymi zleceniodawcami?

    Za paragony chleba nie kupisz :-)

  • 7. Data: 2010-05-23 20:35:11
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Już nie. Dałem sobie spokój, bo nie miało to już najmniejszego sensu.

    Co teraz robisz?
    Powiem Ci, ze na zaufanego wykonczeniowca gotow bylem czekac cale miesiace,
    inna sprawa, ze moglem. Ale nie przychodzil bo ma caly czas robote rowniez w
    Warszawie. Patrzac na to widac, ze da sie przyzwoicie zyc, bo stawki nie
    widze zeby u niego spadly. Place i sie nie madrze.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2010-05-23 20:54:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 22:30:55 +0200, kiki napisał(a):

    > Za paragony chleba nie kupisz :-)

    Nie dostawałem paragonów w zapłacie :)
    A zrezygnowałem z obu powodów. I ekonomia, i użeranie się.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-05-23 20:55:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 22:35:11 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Co teraz robisz?

    Obijam się :) Przygotowuję podwaliny pod jakiś biznes handlowy,
    prawdopodobnie też w pokrewnej branży (wyposażenie łazienek). Mam też kilka
    innych pomysłów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

> [...]
    > Warszawie. Patrzac na to widac, ze da sie przyzwoicie zyc, bo stawki nie
    > widze zeby u niego spadly. Place i sie nie madrze.

    Cóż, kwestia dotarcia do odpowiedniego klienta. Ja widocznie nie umiałem,
    bo normalnych klientów miałem 1 na 10.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2010-05-23 21:03:41
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Obijam się :) Przygotowuję podwaliny pod jakiś biznes handlowy,
    > prawdopodobnie też w pokrewnej branży (wyposażenie łazienek). Mam też
    > kilka
    > innych pomysłów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    A to powodzenia zycze.

    > Cóż, kwestia dotarcia do odpowiedniego klienta. Ja widocznie nie umiałem,
    > bo normalnych klientów miałem 1 na 10.

    No coz bywa.

    Pozdro.. TK