  • 1. Data: 2010-05-24 10:57:12
    Temat: rozdzielnia
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Mam pustą szafkę rozdzielni ze wprowadzonymi do niej dość długimi końcami
    przewodów z poszczególnych obwodów. Czy stosować złączki ZG-G dla przewodów
    fazowych i wykonać krosowanie linką (tak mam chęć zrobić), czy ciągnąć druty
    brązowe do esek ?
    (Mam ponad 30 obwodów, będzie podlicznik, przekaźniki priorytetowe,
    przekaźniki/styczniki sterowane "taryfą")
    pzdr qaz

  • 2. Data: 2010-05-24 11:14:41
    Temat: Re: rozdzielnia
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "qaz" <q...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ciągnąć druty brązowe do esek ?
    > (Mam ponad 30 obwodów, będzie podlicznik, przekaźniki priorytetowe,
    > przekaźniki/styczniki sterowane "taryfą")

    Z zugami najwygodniej. Ale proponuję zugować nie tylko przewody fazowe, ale
    również neutralne. Oczywiście jeśli zamierzasz mieć więcej niż jedną
    różnicówkę lub zamierzasz coś przerabiać w instalacji w przyszłości.

    --
    Bartek