    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Supersedes: <rzn0k0do8457$.142wh1eraf60d.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 29 Oct 2021 08:49:27 +0200

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 13:04:21 -0700 (PDT), Majka napisał(a):

    > Udało mi się zainstalować Thunderbirda. Poczta - ok. ale nie mogę subskrybować
    grup. Coś robię nie tak, i nie mogę dojść do tego, co jest nie tak.

    1. Plik->Utwórz->Konfigurację innego konta
    2. Na okienku wybierasz Konto grup dyskusyjnych.
    3. Na kolejnym okienku wybierasz swoją ksywkę oraz podajesz adres e-mail
    (może byc fałszywy).
    4. Na kolejnym okienku podajesz nazwę serwera news. Ja używam
    news.eternal-september.org. Możesz spróbować news.chmurka.net (u mnie
    ten serwer nie chce działać). Eternal-september wymaga wstępnej
    rejsetracji na https://www.eternal-september.org/ Idź do "User
    registration". Otrzymujesz tam hasło, które musisz podać w konfiguracji
    twojego konta nwesowego w T-birdzie (to wyjątek wśród serwerów news).
    5. Na kolejnym okienku podajesz nazwę zakładanego właśnie konta, czyli
    np. moje-konto.
    6. Na tym koniec konfiguracji konta. Na pasku z lewej pojawia się w
    spisie nazwa założonego konta (domyślnie nazwa serwera).
    7. Pod prawoklikiem na tą nazwę masz przestrzeń precyzyjnego
    konfigurowania tego konta (Ustawienia).
    8. Pod tym samym prawoklikiem masz Manager subskrypcji, tam idziesz.
    Klikasz odśwież, widzisz jak program ściąga listę grup.
    9. Jak ją ściągnie, możesz wybrać interesujęce cię i zaznaczyć do
    subskrypcji.
    Przerób to i daj znać jak na jakimś etapie coś nie zagra.
    --
    Jacek
    I hate haters.