  • Data: 2012-02-19 10:16:27
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potraktujmy to jako transakcję wiązaną ;) Gmina/miasto robi Wam
    > drogę , robi Wam chodniki , drogę odśnieża a na Was spada tylko
    > odśnieżenia chodnika :-)

    sprawa się odwraca, jeśli potraktujemy ją tak, jak na to zasługuje, czyli
    uznamy fakt, że gmina jest właśnie do tego, żeby ułatwiać ludziom życie i
    zarządzać ich wspólnymi sprawami, dla ich dobra... to, że mieszkaniec czuje
    się jak intruz w urzędzie i przeszkadza w pracy, że wymaga tego, co mu się
    należy, to nie jest normalny stan...
    BTW (z życia sołtysa), "miastowi" podrzucają do naszej wsi niechciane psy,
    zgłosiłem w gminie problem i poprosiłem o odłowienie jednego agresywnego...
    usłyszałem odpowiedź, że się nie da, bo to koszt 2 tys (urzędnik uznał, że
    to wyrzucanie pieniędzy)... to ja się retorycznie pytam, czy gmina właśnie
    nie od tego ma kasę, żeby wydawać na potrzeby jej mieszkańców? efekt był
    taki, że kazali czekać, aż kogoś pogryzie, to wtedy wzywają służby ze
    starostwa, więc z innego budżetu... albo donieść, który sąsiad dokarmia,
    wtedy według ustawy obciąży się go kosztami, jak właściciela... paranoja...
    ale znajmy właściwą proporcję, zarówno przy odśnieżaniu, psach, czy innych
    obowiązkach urzędniczych...

    pozdrawiam
    s_13