eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać. › Re: Ocieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.
    From: tataglia <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem
    historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.
    Date: Tue, 09 Dec 2014 06:34:16 +0100

    On 2014-12-08 22:03, wolim wrote:
    > Jak dla mnie, to dużo zależy od dostępności materiału z odzysku. Jak
    > rozkręcisz interes na większą skalę, to może się okazać, że nie dasz
    > rady kupić materiału w dobrej cenie, bo popyt przewyższy podaż.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    W Łodzi jest co najmniej jedna firma, która SKUPUJE odpady ze
    styropianu. Oczywiście jak ktoś (np. ja) przyjedzie z trzema workami to
    nie ma tego nawet jak zważyć na wadze samochodowej - więc oddaje za
    darmo. Ale gdy przyjedzie ciężarówka to jak najbardziej.
    Najpierw to mielą a później prasują i powstają różne kształtki.
    Myślę, że większość firm zajmujących się ocieplaniem (a przynajmniej te
    większe) tam właśnie sprzedają odpady styropianowe.

    Pozdrawiam
    t.